Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

ik heb last van een traage pc ik weet niet hoe het komt 2.55 ghz 1024 ram geforce 4 124 ik wouw is voor de lol een progie downloaden die kan zien hoe snel alles is enz. ik heb dat ook gedaan en dat proggie gaf aan dat ik een 1.6 ghz heb in plaats van 2.55 wie weet hoe dat kan als je meer moet weten vraag maar binnen 12 uut anw :P
Link naar reactie
Het kan ook een software matig probleem zijn of is dit al vanaf dat je hem kocht? Heb je soms (te)veel onnodige programma's lopen op de achtergrond? Of dingen zoals KazaA en Imesh want vooral Imesh vreet geheugen. 1 Ik zou onnodige proggies die je niet gebruikt verwijderen 2 register schoonmaken (handmatig of met regclean van microsoft) 3 Spyware verwijderen ( met Lavasoft Adaware) 4 Controleren op fouten (Scandisk of Norton etc..) 5 Defragmenteren Een keer formateren kan ook nooit kwaad voor alle rotzooi wat zich na een tijdje opstapeld op je harde schijf. Mocht ie daarna nog langzaam lopen zou ik es gaan kijken of je nergens hardware problemen hebt zitten... greetz
Link naar reactie
Jup dat zou ik ook doen, Wat zo ie zo handig is om te doen is windows taakplanner, als je je computer altijd standby hebt staan gewoon elke week om 1 uur s'nachts instellen en dan schijfcontrole, schijfopruiming, defragmentatie. dat scheelt heel veel. en ik formateer elke 3 maanden mijn c schijf en installeer windows opniuew, alle bestanden die je nodig hebt even backuppen op andere schijf en windows er opniuew opzetten na een formatatie
Link naar reactie
[i:5bb6d9c08b]Want?[/i:5bb6d9c08b] Ik wil het weten... Het heet WinTune98, dus lijkt me logisch dat als hij een WinOS heeft draaien dat hoger is dan Win98, dat een 'free-ware' proggie nooit correct kan zijn. En trouwens, ik weet niet of jij van die 'free-ware' proggies betrouwbaar vindt ?? maar ik niet... En WinTune98 kwam nou niet echt goed uit de bus, om het maar zo te zeggen..
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...