Ga naar inhoud

Behuizing voor P4 2,4


Aanbevolen berichten

[quote:de1717f540]P2 (350 Mhz) naar p4(450) ombouwen[/quote:de1717f540] Ik ben even een beetje in de war :S Bedoel je nu uitbreiden van 350 naar 450 mhz? Of wil je uitbreiden naar een P4 2,4 (topic) Ik zal maar van dat laatste uitgaan: De benodigde voeding hangt ook heel erg af van de rest van je systeem een specificatie hier van zal dus wel op zijn plek zijn. Die 160 wat is iig te weinig. De wat modernere systemen liggen inmiddels tussen de 300 350 watt Gaarne wat meer info...
Link naar reactie
Als je pech hebt heb je een AT kast. Dwz dat je kast kleiner is (in de meeste gevallen dan) en je aan de achterkant een grote ronde toetsenbord aansluiting hebt. Hier passen de nieuwe toetsenborden niet op. Voor een P4 CPU heb je ook nieuw moederbord/geheugen nodig, et is ma dat je et weet :wink:
Link naar reactie
[quote:045e4fd64b="Midi8286"]Een pentium 4 heeft ook een aparte voeding nodig en die zit niet op de pentium 2 voeding (kast). Het is een 4 pins sterkertje (vierkant). Deze moet op een pentium 4 moederbord worden aangesloten. Kortom: Het kan niet!! Gewoon een nieuwe kast kopen.[/quote:045e4fd64b] in zekere zin heb je helemaal gelijk qua voeding maar dat houdt heus niet in de je een nieuwe kast hoeft te kopen. k heb net een paar maand geleden de pc van m'n pa ge-upgraded. hij had een dell computer met een pII 300mhz (wel ATX) en heeft nu een P4 2400 mhz. Hij wou ook zijn kast houden omdat hij een ombouw voor zijn kast had gemaakt onder zijn pc-tafel. gewoon nieuwe voeding erin, nieuw mobo, cpu, gpu, geheugen, hd en klaar was tie. (ik dacht dat hij op dit mometn een 300w heeft dus das zwaar genoeg.)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...