Ga naar inhoud

Onverwoestbaar toetsenbord + muis ?


Aanbevolen berichten

Er zijn zeker vocht- en vuilbestendige toetsenborden, speciaal voor in werkplaatsen, fabrieken etc. Er zijn dacht ik zelfs speciale onderwater toetsenborden. Google vindt er genoeg: http://www.clitheroelancs.co.uk/ http://www.industrial-computer-enclosure.co.uk/waterproof_keyboard/waterproof_keyboard.htm http://www.ruggedkeyboard.com/desktop.htm
Link naar reactie
goh voor de diehard voedsel vreter achter pc zou dat wel een uitkomst zijn. hoewel, ik gebruik nu qware kb's omdat die zo lekker aanslaan. Alleen moet ik elke 2 maanden een nieuwe kopen wegens mijn eet, drink en vroeger rook werkzaamheden achter de pc. Ach voor die 13 euro per bordje ... :roll: :wink:
Link naar reactie
Heb zo'n [i:0e0a456a5a]te lang in de magnetron laten staan toetsenbord[/i:0e0a456a5a] (Sorry, patent ligt bij Computers voor Dummies dat ik jaren geleden gelezen heb :-? ) Werkt heerlijk, en samen met een trackball resulteert het in een fikse vermindering van rsi-pijntjes. Onverwoestbaar zijn ze helaas niet. Je kennie alles hebbu :D
Link naar reactie
[quote:d7ba3ffb17="gerwin111"]Het gaat er vooral om, dat er niet mee gegooit enzo kan worden.. en dat ze waterproof zijn.. Groeten Gerwin..[/quote:d7ba3ffb17]wel gegooit mee kan worden bedoel je? :lol: waarom trouwens, als ik vragen mag (ben nou wel benieuwd waarvoor je hem gaat gebruiken?) :lol:
Link naar reactie
nou ik eet en drink ook achter de computer en ook dingen zoals brood dat lekker kruimelt en het gaat daaronder aardig vol zitten met allemaal rotzooi want ik heb laatst al me toetsen er een voor 1 uitgehaald en schoongemaaktmet een wattenstaafje. Ik heb ook gelezen over die oververwoestbare toetsenborden maar die platte dingen vind ik zo lelijk.... greetz
Link naar reactie
Dat maakt mij niet zoveel uit, als ze maar goed werken.. Dit toetsenbord is voor een kennis van me die heeft dus al 3x achter elkaar nieuwe toetsenborden moeten kopen omdat de kids er glazen met bende over heen gooien alles aan elkaar geplakt.. En de muis gebruiken als ping pong bal.. :lol: hihi.. Groeten Gerwin..
Link naar reactie
Ik heb één keer geprobeerd mijn al 3 jaar normaal staande toetsenbord om te draaien. Nou, daar komt me een rotzooi uit, dat hou je als toiletjuffrouw niet voor mogelijk. :lol: Maar als je een beetje kwaliteit wilt hebben moet je toch al gouw naar de richting Logitech/Microsoft. Denk dat je wel kunt zeggen:''Gewicht is kwaliteit"
Link naar reactie
ik zag laatst ergens toetsenborden van RVS te koop, die konden volgens mij wel tegen water, nadeeltje was dat die 500 euros koste ofzo. toetsenborden kunnen vaak wel tegen een stootje, ik denk dat je er wel een tegen de muur kan gooien, en voor het waterdichtje kun je hoesjes kopen die over het bord gaan en dan kun je maar raak zuipen.
Link naar reactie
Ik had ze zo niet gevonden via google wel wat andere type's en No_Name Bedankt, die adressen had ik ook gekregen van Gerben :wink: wordt ook zo lang verhaal :lol: 500 euro vond ie wat te duur... hihi Hij had nu al 2 logitech naar z'n grootje 2x 100 euro is 200 dus dat bedrag wilde die zo +/- kwijt.. Groeten Gerwin..
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...