Ga naar inhoud

Op zoek naar een digitale camera !!


Aanbevolen berichten

Wij zijn op zoek naar een digitale camera van maximaal 400 euro. Weten jullie wat voor een we er moeten nemen. We willen redelijk mooie foto van +/- 15 bij 10 cm. Ook moet hij voorzien zijn van een kleuren lcd-schermpje om je foto's terug te zien. En graag met usb aansluiting. Ik dacht zelf aan zo'n 2 tot 3 megapixel. Kunnen jullie ons helpen :roll:
Link naar reactie
Kijk eens naar de Canon A70, [url=http://www.megapixel.net/reviews/canon-a70/a70-review.html]zie deze review[/url] Ik hoor van veel kanten dat het een mooie camera is, daarbij zijn de reviews ook goed. De prijs is €389,- (de prijs die ik kon vinden bij de goedkoopste 'normale' winkel, met showroom dus) Aan een aantal posters in deze topic, wat is dat toch weer voor een gezeur! Zoveel topics zijn er nu ook weer niet op dit forum over digitale camera's, daarbij komen er elke maand nieuwe camera's bij. Ook geeft een persoonlijke mening over een camera een meerwaarde aan het geheel. Dus waarom stoppen jullie niet gewoon met dit soort onzinnige opmerkingen, want antwoorden/oplossingen zijn het niet. In de politiek hebben ze inmiddels in de gaten dat het niet altijd werkt met zoveel regels, daar komt nu verandering in. Je ziet dat we op deze manier niet de meest zinvolle topics krijgen, met van die onzinnige opmerkingen. Daar is de Feedback overigens voor. Ik hoop dat de Mods er eens iets aan doen, want je maakt mij niet wijs dat dit de bedoeling is. En als er iemand op z'n vingers getikt dient te worden, gebeurt dat via de plaatselijke toezichthouder. Dus in mijn ogen zijn jullie net zo fout.
Link naar reactie
er is hier inderdaad al 't een en ander gevraagd ivm digitale camera's maar telkens worden er andere eisen gesteld, heb je al eens gekeken in het videokaarten en monitoren topic hoeveel keer daar gevbraagd word welke videokaart? dus deze topic is mijn inziens terecht. hier een tip, koop u geen wit product zoals trust enz..., blijf bij bekende merken zoals canon, fuje, nikon, ... en staar u niet blind op de pixels, zo trekt een canon van 3 mp veel beter dan de 4mp camera van bv trust.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...