Ga naar inhoud

hd, clyn/heads e.d. hoe weet ik die?


Aanbevolen berichten

ik heb een comp gekregen, maar de hd ervan is niet geinstalleerd in de bios. :cry: ik kan daar dus kiezen uit types (1,2,3....46, user type:47) hoe weet ik nu welke ik moet hebben, of bij user type:47 (zelf instellen) wat ik moet invullen? :-? :( systeem: 80486 (een ouwere dus) graag een reactie, alvast bedankt, Lodewijk
Link naar reactie
[quote:7893baba95]Zit er geen optie in de bios, om de schijven automatisch te laten herkennen?[/quote:7893baba95] Als je zo'n oud beestje hebt zoals lody29, heb je grote kans dat er in het bios geen functie zit met automatisch herkennen. Heb ik ook eens gehad, maar die was dan wel heel oud). Kijk es op de site van de harde-schijffabrikant.
Link naar reactie
[quote:9a45d95613="spiderned"]Tja, maar als je hem dan toch in je handen heb, kan je idd ff op de sticker kijken.[/quote:9a45d95613] Tja als dat op een sticker staat is het probleem natuurlijk opgelost. Ik heb hier ook wat oude schijfjes en op sommige staat niet veel waar je wat aan hebt. greetz.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...