Ga naar inhoud

Geen Apparaat Gevonden


Aanbevolen berichten

Ik heb een Hewlett Packerd 8200+ CD\Brander. Als ik een liedje wil branden met Media Player, zegt hij: ,,Geen Apparaat Gevonden'' Als ik een spelletje erin doe, bijv F1 2001, dan ziet hij die wel, maar doe ik er een cd-r of cd-rw erin, dan ziet ie hem niet!? Clone CD ziet hem ook niet, Easy CD Creator ziet hem ook niet :evil: 3 dagen geleden deed ie het nog wel en nu niet meer :-? Kan iemand mij helpen?
Link naar reactie
Maar F1 2001 doet het wel gewoon goed. En het branden niet. Dus met de kabels zit het wel goed. En ik heb al die programma's al jaren erop, en heb nog nooit problemen gehad. Ik heb de cd-rom spelen uit de aparatenbeheer gegooid en de pc opnieuw opgestart. Hij vindt hem dan meteen. Maar een spelletje spelen gaat perfect maar een cd'tje branden niet. Ik heb de stuurprogramma's ook al bijgewerkt, maar niks helpt. ik heb 3 dagen geleden nog een cd'tje gebrand met Windows Media Player, en wil ik vandaag nog een leuk cd'tje branden van Chicane doet ik het verdorie niet. NoName, weet je nog meer dingen die naar de oplossing leiden?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...