Ga naar inhoud

In welke mode moet ik .wma bestanden branden?


Aanbevolen berichten

Ik wil .wma audio bestanden op een cdrw branden. Er staat op de cdrw die ik daarvoor wil gebruiken al één videoclip van 39 mb. Ik weet niet hoe ik er nu bestanden bij moet zetten. Heb al verschillende modes geprobeerd,en telkens is de rewriter wel aan het branden,maar als ik vervolgens de bestanden wil zoeken op de cdrw zijn ze nergens te vinden en zie ik alleen de videoclip die ik er als eerste op gezet heb. Aan de sporen op de cdrw te zien staan de bestanden er wel degelijk op,want hij is inmiddels al halfvol. Alleen zijn ze dus niet te vinden. Ik gebruik overigens Nero 5.5.9.3NL Brander is een Lite-on 52x Wat doe ik verkeerd?
Link naar reactie
Ja dit heb ik ook wel eens meegemaakt... uuhhmm...klik eens rechts op je cdrom/brander (waar de cd in zit), ik weet niet meer precies hoe ik het deed maar je moet een tab hebben (waarschijnlijk aangegeven als "Nero" ofzo), waar je die juiste "session" kan kiezen.. als je de nieuwste session neemt zie het .wma bestand en die ene videoclip. Zo deed ik het altijd.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...