Ga naar inhoud

Aldi Computer Nieuwste


Aanbevolen berichten

L.S. De nieuwste Aldi computer werd (helaas) geleverd zonder floppy drive. Het lukt me niet om een fddrive aan de gang te krijgen (en ik ben geen beginner!). Aanvankelijk steeds de melding "geen media" later is de drive zelfs niet meer te vinden in explorer (en evenmin met de command prompt). Zijn er meer mensen met deze problemen met de niewuste Aldi computer? Gaarne reactie Fred
Link naar reactie
Waarom helaas? Een floppy is een steeds meer onbruikbaar element. Opstarten en installeren doe je vanaf CDRom. Backups zet je ook op CdRom. Kan je indien je het toch nog wil een USB externe floppy aanschaffen. Heb je nog een interne Fdd én plaats, wordt hij zonder probs herkent door windhoos. Voorwaarde is dat in je bios de juiste instellingen aangeklikt zijn én je kabel goed zit. Indien je dat nog niet weet hoe het moet, vraag beter aan iemand die het kent om dat klusje voor jou te klaren. Dit prob is géén ALDI PC probleem. Steeds meer PC's worden geleverd zonder floppy.
Link naar reactie
[quote:8ff6148f1e="Alicante"]Waarom helaas? Een floppy is een steeds meer onbruikbaar element. Opstarten en installeren doe je vanaf CDRom. Backups zet je ook op CdRom. Kan je indien je het toch nog wil een USB externe floppy aanschaffen. Steeds meer PC's worden geleverd zonder floppy.[/quote:8ff6148f1e]... tja en de arme scholieren die met floppys hun materialen moeten aanleveren dan? scholen lopen altijd achter op dat gebied! en dit snap ik al helemaal niet: Sorry hoor maar als je geen beginner bent dan koop je toch ook geen computer bij de Aldi?!
Link naar reactie