Ga naar inhoud

Aldi Computer Nieuwste


Aanbevolen berichten

L.S. De nieuwste Aldi computer werd (helaas) geleverd zonder floppy drive. Het lukt me niet om een fddrive aan de gang te krijgen (en ik ben geen beginner!). Aanvankelijk steeds de melding "geen media" later is de drive zelfs niet meer te vinden in explorer (en evenmin met de command prompt). Zijn er meer mensen met deze problemen met de niewuste Aldi computer? Gaarne reactie Fred
Link naar reactie
Waarom helaas? Een floppy is een steeds meer onbruikbaar element. Opstarten en installeren doe je vanaf CDRom. Backups zet je ook op CdRom. Kan je indien je het toch nog wil een USB externe floppy aanschaffen. Heb je nog een interne Fdd én plaats, wordt hij zonder probs herkent door windhoos. Voorwaarde is dat in je bios de juiste instellingen aangeklikt zijn én je kabel goed zit. Indien je dat nog niet weet hoe het moet, vraag beter aan iemand die het kent om dat klusje voor jou te klaren. Dit prob is géén ALDI PC probleem. Steeds meer PC's worden geleverd zonder floppy.
Link naar reactie
[quote:8ff6148f1e="Alicante"]Waarom helaas? Een floppy is een steeds meer onbruikbaar element. Opstarten en installeren doe je vanaf CDRom. Backups zet je ook op CdRom. Kan je indien je het toch nog wil een USB externe floppy aanschaffen. Steeds meer PC's worden geleverd zonder floppy.[/quote:8ff6148f1e]... tja en de arme scholieren die met floppys hun materialen moeten aanleveren dan? scholen lopen altijd achter op dat gebied! en dit snap ik al helemaal niet: Sorry hoor maar als je geen beginner bent dan koop je toch ook geen computer bij de Aldi?!
Link naar reactie
[quote:62bdc66182="katrien"][quote:62bdc66182="Alicante"]Waarom helaas? Een floppy is een steeds meer onbruikbaar element. Opstarten en installeren doe je vanaf CDRom. Backups zet je ook op CdRom. Kan je indien je het toch nog wil een USB externe floppy aanschaffen. Steeds meer PC's worden geleverd zonder floppy.[/quote:62bdc66182]... tja en de arme scholieren die met floppys hun materialen moeten aanleveren dan? scholen lopen altijd achter op dat gebied! en dit snap ik al helemaal niet: Sorry hoor maar als je geen beginner bent dan koop je toch ook geen computer bij de Aldi?![/quote:62bdc66182] Lijkt wel een vrouw.
Link naar reactie
wat is dat nou weer voor denegrerende opmerking :-? Aldi heeft prima pc's het enigste nadeel is dat je niet volledig vrij bent in het bepalen van de onderdelen dus er zullen altijd dingen inzitten waar je minder tevreden over bent. Maar als standaard computer voor mooie bedragen kan niemand beter voor de dag komen dan de Aldi. Maar we drijven wel heel erg van het topic af en ik denk niet dat het de bedoeling is dat dit in een flamewar eindigt... Dus heb je de stekkers goed aangesloten? Uit je vraag maak ik op dat hij eerst wel "iets" heeft gereageerd en nu helemaal niet meer? Bios instellingen correct? Gaarne wat aanvullende info Groetjes
Link naar reactie
[quote:f57413f4c5]Geplaatst: Di Mei 06, 2003 10:20 pm Onderwerp: -------------------------------------------------------------------------------- katrien schreef: euh... Jaap... ik BEN een vrouw! die pc van aldi hebben geen goeie onderdelen [/quote:f57413f4c5] Gare reactoe :-? Zal wel aan mij liggen... //katrien ik denk dat gelukkig de meesten dat wel snappen :p //topicstarter? zonder info kunnen we niet helpen... Of is het al opgelost? Grtz
Link naar reactie
Zoek met de zoekfunctie maar eens op: "aldi" Pak het topic over de nieuwste pc (heel veel reacties op geweest) en je zult zien dat de meeste het er over eens zijn dat er niks mis is met een aldi PC. Er zitten idd een paar nadelen aan jah..... topicstarter?? Zoals ik al zei, kwestie van kabel controleren (rode draad---->pin 1) en bios instellingen checken......
Link naar reactie
[quote:62c3fed9aa]Tegenwoordig heb je meer aan een USB-stick[/quote:62c3fed9aa] Ja Water, dat kan wel zijn, maar de vraag was toch echt floppy drive! en geloof me..... --tig pc's op scholen, en werkplekken kunnen nog neit anders dan met de floppy werken. usb is niet overal toegankelijk (ingebouwde pc's bv)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...