Ga naar inhoud

rariteiten topic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 84
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[quote:0d2d1c8fac="Alicante"][quote:0d2d1c8fac]poepen in belgie is "de liefde bedrijven" [/quote:0d2d1c8fac]Neuken in NL[/quote:0d2d1c8fac] poepen = neuken? shit, dan moet je wel een beetje ziek in je geest zijn. Gelukkig behoor ik tot de mensen die deze twee dingen van elkaar kan scheiden. Maar eh, als je het lekker vindt houdt ik je niet tegen, stop maar een drol in je mond! nog even in het woordenboek gekeken poepen = drukken, zijn behoefte doen, kakken, schijten [code:1:0d2d1c8fac]tegenwoordige tijd [ik] poep [jij] poept [hij] poept [wij] poepen [jullie] poepen [zij] poepen verleden tijd [ik] poepte [jij] poepte [hij] poepte [wij] poepten [jullie] poepten [zij] poepten deelwoorden poepend gepoept gebiedende wijs poep poept t.t. in de bijzin [dat ik] poep [dat jij] poept [dat hij] poept [dat wij] poepen [dat jullie] poepen [dat zij] poepen v.t. in de bijzin [dat ik] poepte [dat jij] poepte [dat hij] poepte [dat wij] poepten [dat jullie] poepten [dat zij] poepten [/code:1:0d2d1c8fac] BTW. wedden dat hier een slot opkomt?
Link naar reactie
[quote:5b548ad5d5="Rob The Great"] [quote:5b548ad5d5] [quote:5b548ad5d5] hier in belgie heeft poepen een heel andere betekenis :D :D :D [/quote:5b548ad5d5] Mag het Nederlandse deel van het forum ook de betekenis weten? [/quote:5b548ad5d5] Poepen is het zelfde als doppen in het Nederlands, alleen doppen in Belgie is weer iets heel anders. :wink: :wink: :wink:[/quote:5b548ad5d5] Doppen!? Dus in Belgie moet je je eigen boontjes maar poepen :D Zeker bruine bonen. Wat!? Poepen = neuken. En wat is 'plassen' dan in belgie? Dat moet dan wel orale bevrediging zijn. Aaaargh, wat is Manneke Pis dan allemaal aan het uitvreten :o
Link naar reactie
lol wow, het is nog niet opslot. hier in friesland wordt poepen, bouten genoemd. Maar ik zeg ook wel eens "'k moat 'n worst draaie" Dus als ze in belgië zeggen "ik draai met een sleutel de bout vast" vindt ik dat een beetje vreemd. mja, sorry voor deze onzinnige kinderachtige post die niet behoren tot dit topic. :oops: :oops: Aan de andere kant dit topic is toch al behoorlijk vern(*#$kt!
Link naar reactie
[quote:57c7cdfd3b="no_name"]mja, sorry voor deze onzinnige kinderachtige post die niet behoren tot dit topic. :oops: :oops: Aan de andere kant dit topic is toch al behoorlijk vern(*#$kt![/quote:57c7cdfd3b]toen ik dit onderwerp begon wist ik al dat er allemaal van die :wink: "onzinnige kinderachtige posts" :wink: zouden worden gestuurd. was eigelijk ook gewoon voor de lol, om te kijken wat jullie ervan vonden. tenslotten hebben er veel bekende van hier (ouwe rotte dus) ook allemaal dingen gepost naar dit onderwerp. er heeft ook niemand geklaagd in de feedback en hij is nog steeds niet weggehaald.
Link naar reactie
maar het begint nu wel behoorlijk uitdehand te lopen. De laatste 12 post hebben niks met pc's te maken. Dus ik vrees dat dit topic geen lang leven is beschoren ( 8) [size=9:61b15c7934]dat wou ik altijd al eens zeggen[/size:61b15c7934]) Waarom trouwens niet een "plas"mascherm erin? gheghehehe (flauw)
Link naar reactie
[quote:6e54bf8dea="no_name"]De laatste 12 post hebben niks met pc's te maken. [/quote:6e54bf8dea] Zeer zeker wel. Dit is een forum van serieuze computer-gebruikers (toch???) en die laten hun licht over dit onderwerp schijnen. Uit de reacties is duidelijk op te maken dat dit een slecht idee is en het krijgt dan ook zeker NIET het keurmerk "Best Getest". :lol: :P
Link naar reactie
eigenlijk nog nooit ;-) Maar ik meende dat gehoord te hebben :P back to topic: Om zelf zo'n kitje op je plee te bouwen lijkt me wel een mega id. Maar uberhaupt het id dat je ten eerste al in de "parfum" van iemand anders zit. En dat die persoon ook dat toetsenbord heeft aangeraakt misschien zelfs wel na het vegen!!!! BLEGH! No way dat ik dat ding aanraak!
Link naar reactie
Idd, om zoiets in een openbaar toilet te plaatsen (en dan ook nog zo'n festival-plee) is een slecht idee. Wat heeft het sowieso voor nut. Het kleinste kamertje is zo'n beetje de enige plek waar je nog een beetje rust hebt en dan planten ze daar zo'n dolby surround ding in. Of nog erger. Clippie die je tijdens het kakken vraagt of ie je ergens mee kan helpen. :(
Link naar reactie
[quote:b7e1ffb4b0="cHiLlaH"]en toch verslaan ze ons met 10 voor taal ed :p Rare mensen die ehm belgen :p[/quote:b7e1ffb4b0] Toch is uit onderzoek gebleken dat Nederlanders de taal beter beheersen. Maar net wat je geloofd, een wetenschappelijk onderzoek, of zon lullig kwisje met stomme prijzen (wie wil nou een tien voor taal cd-rom)?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...