Ga naar inhoud

rariteiten topic


Aanbevolen berichten

ik wou toch nog ff weten wat jullie ervan vinden. ik neem aan dat de meeste het al zijn tegen gekomen. zo niet [url=http://www.tweakers.net/nieuws/26803]zie hier[/url] [i:158d20f03e]In Engeland wordt door MSN UK hard gewerkt aan een speciaal toilet: de iLoo. Dit is een portable wc waarin een plasmascherm, een draadloos toetsenbord en 802.11b-breedbandinternet zijn verwerkt. MSN UK wil dit toilet gebruiken om de internet-diensten van het bedrijf op grote evenementen bekendheid te geven. De iLoo is niet MSN's eerste poging om een voet aan de grond te krijgen op festivals. Eerder had het bedrijf al tuinbanken die gebruikt konden worden om het internet op te gaan. Van buitenaf gezien ziet het toilet er uit zoals alle toiletten, binnenin is echter alles anders: zes boxen voor surroundgeluid, een computer met Windows XP, het plasmascherm en niet te vergeten het toilet zelf. Grote problemen verwacht MSN niet aangezien ook aan de buitenkant een computer is verwerkt zodat de wachtenden zich niet hoeven te vervelen. Wel zal er een bewaker aanwezig zijn om te voorkomen dat de iLoo wordt leeggehaald.[/i:158d20f03e] [img:158d20f03e]http://www.tweakers.net/ext/i.dsp/1051970418.jpg[/img:158d20f03e] ik vind het echt een idioot plan, je gaat toch niet voor je lol op de wc zitten :-? kijk als je op je eigen wc een computer hebt staan dan is het toch al iets anders (maar nog steeds idioot), maar op een openbare wc ga je toch niet achter de computer zitten en je gaat er al helemaal niet voor in de wachtrij staan :lol:
Link naar reactie
  • Reacties 84
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[quote:6ce6a3fdc4] je gaat toch niet voor je lol op de wc zitten [/quote:6ce6a3fdc4] Nou, af en toe word ik er best vrolijk van, vooral als ik nodig moet ;) [quote:6ce6a3fdc4] hier in belgie heeft poepen een heel andere betekenis :D :D :D [/quote:6ce6a3fdc4] Mag het Nederlandse deel van het forum ook de betekenis weten? Internetten op de plee!? Geef mij maar de Donald Duck :D :D :D
Link naar reactie
Ik moest erg lachen toen ik die reacties op T.net zag. Plas*ma scherm Ik zou ook nooit m'n poten vuil maken aan zo'n toetsenbord waar 300 mensen gebruik van hebben gemaakt (onder toiletbezoek) :roll: Achja, dit is misschien wel leuk voor op de camping... Kan je toch nog eens je mail chekken, en heb je 6 kanaals sound. Maar die surround is er alleen maar om te zorgen dat de wachtenden geen nare geluiden horen. Zo kan je dus extra je best doen.
Link naar reactie
[quote:858aea15b7="Rob The Great"][] hier in belgie heeft poepen een heel andere betekenis :D :D :D [/quote:858aea15b7] Mag het Nederlandse deel van het forum ook de betekenis weten? Poepen is het zelfde als doppen in het Nederlands, alleen doppen in Belgie is weer iets heel anders. :wink: :wink: :wink:[/quote] ik heb het even opgezocht in de dikke van dale; def: poepen is waarbij je in gehurkte houding zit, meestal op wc-pot, terwijl je een rood hoofd krijgt, niet van het persen, maar van de irritatie omdat de pc is vastgelopen. Trouwens, weet haast wel zeker (99,999999999999999999999%) dat dit een hoax is
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...