Ga naar inhoud

samenstellen pc.. waar


Aanbevolen berichten

Ik ben op zoek naar een nieuw systeem, ik heb al veel online site bezocht, maar wil nu eens weten of er meer sites zijn waar je een compleet systeem (eenvoudig) in elkaar kunt zetten. (zoal altenate pc builder, of op informatique en mycom) heeft iemand ook ervaring met deze winkels wat betreft levering service en kwaliteit. ik hoop dat jullie me kunnen helpen gr Remko
Link naar reactie
Paradigit is idd niet duur ik m'n pc er ook vandaan, alleen als ik m'n kast dicht heb loopt de temperatuur tegen de 80 graden dat vind ik nou niet echt lekker :-? En je kan online wel een systeem samenstellen maar die kan je dan alleen naar jezelf mailen of uitprinten je zal hem dus wel zelf naar de winkel moeten brengen en pc thuis laten bezorgen kan alleen via de tpg Dat komt vooral omdat er 2 veel te kleine case fans inzitten.
Link naar reactie
[quote:ed27771bd3="RAJC"]en informatique is dat wel een betrouwbae goede winkel... of anders alternate??? ben niet zo bekend met die winkels gr Remko[/quote:ed27771bd3] Op de [url=http://www.tweakers.net/shopsurvey]Shopservey[/url] van tweakers kan je beoordelingen vinden van veel winkels. Informatique en alternate zijn beide bekende winkels dus betrouwbaar zullen ze wel zijn. :)
Link naar reactie
[quote:a092035f5b="RAJC"] maar wil nu eens weten of er meer sites zijn waar je een compleet systeem (eenvoudig) in elkaar kunt zetten. (zoal altenate pc builder, of op informatique en mycom) [/quote:a092035f5b] wat ik wel slecht vindt aan die dingen is dat als je een moederbord met ddr geheugen kiest je vaak ook nog sd-ram kan selecteren en dat geld ook voor te snelle cpu's enz :-?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...