Ga naar inhoud

Goede pc speakers?


Aanbevolen berichten

Ik wil nieuwe speakers kopen. Heb nu van die standaard speakers van 10 euro. Klinkt voor geen meter. Ik heb deze laatst gekocht: http://www.norrod.nl/ws_a_popup.asp?id=329&hoofdgroep_id=4 maar wist niet hoe snel ik ze terug moest brengen, zo teleurgesteld was ik over het vieze hoog en onzuivere laag. Ik hoor goede verhalen over de logitech speakers, met subwoofer de z.340, is dat wat bv? ( hoef geen surround set)
Link naar reactie
Nee. Maar deze serie komt in het algemeen goed uit de testen. Ken ook iemand die erg tevreden is over de Klipsch 2.1. Maar van anderen hoor ik dat het geluid niet zo geweldig is. Ik denk dat je het beste zelf eens kunt gaan luisteren. Of de speakers kopen in een winkel, waar je zeker weet dat je ze zonder problemen terug kan brengen. Een andere overweging is een gewoon versterkertje aan te sluiten met twee gewone boxen, bijvoorbeeld B&W 303 of 600. Neemt wel meer ruimte in, maar de kwaliteit is een stuk beter dan van de gemiddelde computerspeaker.
Link naar reactie
wat voor geluidskaart heb je eigelijk. dat zeg je namelijk niet. ik had mijn boxen eerst altijd aangesloten op mijn moederbord (geluid onboard) en dat moest, zeiden ze te vergelijken zijn met soundblaster 128. nou echt niet, allemaal ruis als ik de boxen wat harder zette. nu heb ik via een usb-kabel de stereo met de computer aangesloten en heb ik fantastisch geluid. vind ik zelf dan. :P
Link naar reactie
[quote:8751c428d8="gewoon iemand van 15"]wat voor geluidskaart heb je eigelijk. dat zeg je namelijk niet. ik had mijn boxen eerst altijd aangesloten op mijn moederbord (geluid onboard) en dat moest, zeiden ze te vergelijken zijn met soundblaster 128. nou echt niet, allemaal ruis als ik de boxen wat harder zette. [b:8751c428d8]nu heb ik via een usb-kabel de stereo met de computer aangesloten en heb ik fantastisch geluid. vind ik zelf dan. :P[/b:8751c428d8][/quote:8751c428d8] Sinds wanneer heeft een stereo een usb aansluiting??? Ik zelf heb een msi kt4 ultra bsr mobo en ik hoor totaal geen ruis, al zet ik mijn receiver op 0db (max. volume) hoor ik nog geen (lees nauwelijks, maar dat is normaal bij zo'n hoog volume en is ook niet uit te houden dan :D) ruis. MIjn receiver een yamaha met digitale aansluitingen is met een digitale coaxiale kabel en analoog verbonden en met beide aansluitingen hoor ik nog geen ruis en een zuiver en warm geluid :)
Link naar reactie
[quote:86ca36e48b="CBI-FP"][quote:86ca36e48b="gewoon iemand van 15"][b:86ca36e48b]nu heb ik via een usb-kabel de stereo met de computer aangesloten en heb ik fantastisch geluid. vind ik zelf dan. :P[/b:86ca36e48b][/quote:86ca36e48b]Sinds wanneer heeft een stereo een usb aansluiting???[/quote:86ca36e48b]ik heb op mijn stereo een optische ingang en daar kan ik met behulp van een link kabel van sony hem met de computer verbinden. [url=http://www.avland.co.uk/sony/pclkmn10/]dit apparaatje[/url]. hiervoor had ik heb altijd aangesloten met de analoge ingang (op de geluidskaart, zonder usb kabel dus) dit werkte ook goed, alleen kon ik toen wat moeilijk opnemen op mijn minidisc, want daar is het apparaatje/de kabel voor bedoeld.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...