Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Als ik mijn computer opstart krijg ik ca 15 minuten :evil: het Packard Bell scherm te zien en pas daarna start mijn computer pas echt op. Waarschijnlijk omdat mijn interne 6 in 1 flash card reader niet opstart In APPARAATBEHEER staat er bij een USB-apparaat voor massaopslag dat hij niet opstart. In DEZE COMPUTER word alleen het diskettestation weergegeven. Eerst stonden er 5 verwisselbare opslagschijven bij, maar die worden nu niet meer weergegeven. Ik heb al smart-restore geprobeerd, de recovery diskette van PB, maar niets helpt. Ik heb een PB Videodreammachine 3 met AMD Athlon XP 2600+ 512 MB DDR 120 GB/7200 RPM 16x DVD DVD-RW/ DVD+RW ATI Radeon 9200 + TV-out 128 MB DDR IEEE 1394 FireWire Diamond Loudmouse Subwoofer set interne 6 in 1 flash card reader draadloze muis en toetsenbord Wie kan mij helpen? :D
Link naar reactie
[quote:7105d14495="Wisja"]Zo ja, koop gewoon een nieuwe smartreader (of computer waar de smartreader wel werkt).[/quote:7105d14495] Zo :lol: wel extreem een nieuwe pc kopen als de smartreader het niet doet. :lol: :lol: :lol: Heb hij wel gewerkt in het verleden? Heb je wel eerst de drivers geinstalleerd en toen pas na de herstart de USB kabel in de poort gestoken.???
Link naar reactie
Ik heb alles al geprobeerd wat je zegt behalve format c. Als ik dat probeer krijg ik het volgende te zien: Deze schijf kan niet worden geformatteerd. Sluit alle schijfhulpprogramma's of andere programma's die deze schijf gebruiken af en controleer of de inhoud van deze schijf in geen enkel venster wordt weergegeven. Probeer vervolgens de schijf opnieuw te formatteren. Ik heb er maar weinig verstand van en ik weet niet wat ik nu moet doen. Ik heb overigens geen cd van windows XP. Deze was al geinstalleerd bij aanschaf van de computer.
Link naar reactie
Problemen met driveletter toewijzingen willen nog wel eens opgelost worden door de volgende register sleutels te verwijderen: [HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{4D36E980-E325 11CE-BFC1-08002BE10318}] "UpperFilters"=- "LowerFilters"=- [HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}] "LowerFilters"=- "UpperFilters"=-
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...