Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo daar, Ik wil een nieuwe HD kopen maar ik ben er niet zo zeker van of ie werken zal. Want de vorige werkte niet. Zou 't kunnen dat het komt door dat de HD Ata133 of Ata100 is? Zou 't kunnen dat mijn bios ofzo dat niet kan zien? Zoja...zou een controller kaart helpen? Informatie hierover gewenst
Link naar reactie
Wat werkte er niet ? Schijf ansluiten als master of slave ? een P3@500 zou best kunnen dat deze een bios flash nodig heeft om een grote hd te kunnen detecteren. Maar dan hebben we hier wel meer info nodig Merke en type moederbord (komt meestal wel door het beeld bij het opstarten zie voorbeeld foto) [img:6669d995e0]http://web.cuug.ab.ca/CUUGer/9909/PC_build/14_first_booted.jpg[/img:6669d995e0] foto boven links boven staat type in dit voorbeeld Award 4.51 links onder staat het versie nummer welke hier alladin05xxxxxxxxx heet Merk en type harde schijf Peter
Link naar reactie
De vorige HD deed 't niet omdat m'n pc hem niet pakte ik kreeg 'm niet te zien in de bios en ik heb het op allerlei manieren proberen aan te sluiten. toen ik 't als master had aangesloten bleef ie hangen bij 't opstarten en bij slave kreeg ik een error over dat er geen HD's zijn gevonden. De vorige HD was een Maxtor DiamondMax D540X-4D en was een ATA/100 ik heb een moederbord gebaseerd op een Intel 440BX AGPset (Het hele ding : i440BX w83977 2a69ktg9c 00)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...