Ga naar inhoud

Monitor gaat niet aan!!


Aanbevolen berichten

Vorige maand heb ik een nieuw moederbord en processor gekocht. Al snel kreeg ik problemen. Mijn monitor gaat niet aan. Normaal moet hij gewoon aan gaan als de computer aangezet wordt. Maar dat doet hij niet. Hij blijft gewoon in de standby modus staan. Ik heb ook een andere monitor geprobeerd, maar dat heeft niets geholpen. De monitor heeft wel verbinding met de computer want de tekst dat op de monitor verschijnt ('chech signal') gaat weg als ik hem aansluit. Ik heb ook een andere videokaart geprobeerd maar dat is ook niets. Is er wat kapot? Moet ik terug gaan naar de winkel en de garantie raad plegen? Ik heb een MSI 648 max moederbord met een Intel 2.4 Ghz processor en uiteraard 512 MB DDR geheugen. Wil iemand me helpen of is er iemand die dit ook heeft gehad? Wat kan ik het beste doen? Of heb ik iets niet goed aangesloten? Heb eigenlijk alles gecheckt maar ik kan natuurlijk iets over het hoofd gezien hebben. O ja nog iets, Hij doet niet altijd zo, soms doet ie het wel ook gewoon. Het wordt er misschien wel wat moeilijker door. Ik weet het niet. Alvast bedankt.
Link naar reactie
Ik heb mijn comuter weer terug gebracht naar de winkel en dan zoeken ze het daar maar uit. Ik weet echt niet wat er mis mee zou kunnen zijn. Het is echt gek en ik snap er echt helemaal niets meer van. Maandag is hij klaar en dan zal ik het wel horen. Ik wil jullie in ieder geval bedanken voor jullie reacties.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...