Ga naar inhoud

Helpdesk!!!!!!!!


Aanbevolen berichten

Wie kan mij helpen met de volgende vraag: Wie kan mij informatie verstrekken over helpdesken? Ik wil namelijk gaan werken op een helpdesk, en ik heb vernomen dat dat ook gewoon thuiswerken kan zijn. Dat zo'n bedrijf dus een eventuele pc voor je aanschaft + internet verbinding voor je betaald zodat je dus thuis vanachter de pc het normale werk (vragen beantwoorden) kunt doen. Wie kan mij hier informatie over verstrekken????? Zo spoedig mogelijk A.U.B. grtz HP!
Link naar reactie
[quote:f351ffcc2e="katrien"]tja beste aspirant-helpdesker.... het is nu eenmaal het beste om informatie over de job te vragen bij de weggever, in dit geval: de helpdesk. :lol:[/quote:f351ffcc2e] Hum, ik denk het niet, die lui bij de helpdesk weten al niet het antwoord op een normale vraag. Laat staan dat ze het antwoord weten hoe je daar kan komen werken :lol: Je komt er via een uitzendbureau lijkt mij! Zoek anders eens op internet. Maar een call naar het callcenter lijkt mij wasting time and wasting money! Peter
Link naar reactie
[quote:11b1840404="Peter Hoogendoorn"][quote:11b1840404="katrien"]tja beste aspirant-helpdesker.... het is nu eenmaal het beste om informatie over de job te vragen bij de weggever, in dit geval: de helpdesk. :lol:[/quote:11b1840404] Hum, ik denk het niet, die lui bij de helpdesk weten al niet het antwoord op een normale vraag. Laat staan dat ze het antwoord weten hoe je daar kan komen werken :lol: [/quote:11b1840404] hoe zouden ze er dan zelf terecht zijn gekomen? :roll: :lol:
Link naar reactie
[quote:4f780a90c8]hoe zouden ze er dan zelf terecht zijn gekomen?[/quote:4f780a90c8] //cn die beste halve gare schapen (beetje generaliserend misschien sorry) hebben echt niet met de heldesk voor werk gebelt. Ik weet niet of je ooit zelf op zoek bent geweest naar een baantje maar de makkelijkste manier is gewoon bij een uitzend of arbeidsbureau naar binnen stappen en zo je baantje regelen... //Topicstarter: Ik zelf heb ooit gesolliciteerd bij de helpdesk van @home... Je moet een test afleggen waar ze je kennis testen (dit kan echt met 2 vingers in je neus) en je moet met computers overweg kunnen... jah DUH!!! Die test haalde ik dus ook met glans en gemak toen kwam dat gare uitzendbureau er "plotseling" achter dat ik nog geen 18 was. Ik had en heb de baan maar mocht niet beginnen voordat ik die leeftijd had bereikt. (onder het motto van pas op die leeftijd WORDT je volwassen :S Stelle schapen)!!! Ik kan je in ieder geval meedelen dan in overijssel en gelderland t/m eind july dit jaar mensen worden gezocht voor @home en Xs4all Heb je geen zin in de makkelijke oplossing (een arbeidsbureau binnenstappen en gewoon zeggen wat je wilt) dan zou je met 1 van deze bedrijven contact op kunnen nemen... Gelieve NIET via de heldesk... Succes met je zoektocht... JG
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...