Ga naar inhoud

naam veranderen mailserver


Aanbevolen berichten

Ik heb een klein vraagje :-? de naam van onze mailserver is "server04" graag zouden we de naam van deze server veranderen naar "mailserver" enkel 1 partitie van deze server is bestemd voor de mails de andere staan nog andere data op en deze moeten dus nog altijd erkend worden als "server04/data/..." hoe zou ik dit het beste oplossen ? let wel we zitten met 300-400 clients... dus deze moeten dan ook allemaal als naam voor server "mailserver" krijgen.. hoe kan ik hiervoor dan een automatisme of script voor creëren ?
Link naar reactie
Een beetje geduld mag wel hoor, je kunt niet verwachten dat je hier binnen een uur een antwoord hebt. Als je dat wilt moet je gewoon naar een betaalde helpdesk gaan. Verder staat je vraag volgens mij in het verkeerde forum, aangezien deze vraag betrekking heeft op software en niet op hardware. Misschien kun je in het Feedback-forum even vragen of een mod je vraag naar het juiste forum wil verplaatsen(Software of in een van de Internet-fora).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...