Ga naar inhoud

usb 2.0 probleem


Aanbevolen berichten

een pci usb 2.0 kaart gekocht (sweex) geinstaleerd in een vrij PCI slot . usb 1 uitgeschakeld in bios Bij het opnieuw opstarten start de Bios niet door en krijg ik geen beeld Doe ik de nieuwe kaart er weer uit dan is alles weer normaal. systeem intel pentium moederbord abit vt6*4 kloksnelheid 7*100 512 ram wie kan mij helpen
Link naar reactie
[quote:95fc2f1a46="computer_nerdo"]er was een pci verhaaltje over IRQ ofzo dat er niet 2 kaarten op dezelfde mogen zitten het zou daaraan kunnen liggen [/quote:95fc2f1a46] Dan zou hij toch aan de POST moeten beginnen en in de BIOS moeten komen. Dan zou je al de IRQ settings op auto moeten kunnen zetten. Volgens mij is er iets mis met de kaart of het PCI slot op het mobo. Prik hem eens in een ander slot.
Link naar reactie
ik heb dit probleem ook laatst gehad bij een kennis van me. ook een sweex usb2.0 kaart in een pentiumIII 500mhz systeem. zodra je kaart erin steekt krijg je geen beeld meer. ik heb ook van alles geprobeerd en ben er zelfs mee naar 3 verschillende winkels geweest en geen van allen wisten ze hoe ik dit op moest lossen. ik weet wel dat dit je niet help maar anders moet je er toch over denken de kaart in te ruilen voor een ander.
Link naar reactie
  • 4 weken later...
Beetje laat misschien, laatste reactie op draadje al maand oud. Ik heb hiero nl. ongeveer hetzelfde probleem alleen dan met een losse USB 2.0 hub. Als de hub ingeprikt zit op een usb-poort wil de pc echt gewoon niet opstarten?? Haal ik de usb-steker uit de pc werkt het spul hiero als een trein... Dus ik was nieuwsgierig of er al iemand wat verder was met het probleem.
Link naar reactie
Kan ik op dit moment (zondagavond) nog even geen antwoord op geven, heb hiero nl. maar 1 Pc. Maar zal morgen op kantoor dat ding er eens aan hangen en kijken oftie daar wel werkt. Ik vrees van wel, dat is nl. een recent app. die USB 2.0 wel ondersteund. Hier thuis alleen USB 1.1 en daar zit 'm denk ik het probleem. Maar... wordt vervolgd.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...