Ga naar inhoud

Microsoft wireless intellimouse explorer for bluetooth!


Aanbevolen berichten

Nadat ik dit stukje vooruitstrevende technologie met een nodeloze lange naam had gekocht, probeerde ik, zoals iedere logische mens, het te installeren. Onder windows xp professional, Engelse versie. Als ik dus de autorun van de drivers cd-rom laat spelen, krijg ik een pop-up met de mededeling dat de taal van mijn windowsversie niet ondersteund wordt. grappig, dacht ik; maar na een paar weken vruchteloos zoeken is de lol er af... iemand een oplossing? SP1 staat inmiddels geinstalleerd, met mijn msi bluetooth module (mobo = msi KT4V) kan ik de muis wel vinden, maar ik heb een paswoord of iets in die aard nodig om te 'connecten'. Drivers installeren lukt, zoals beschreven, niet. Microsoft contacteren lukt ook al niet: ik vermoed dat de webmaster in z'n eigen langdradige aaneenschakeling van webpagina's verstikt is geraakt. Op verscheidene fora konden ze me niet helpen (oa op dat van microsoft). Dus jullie zijn zowat mijn laatste hoop... Johny the Ripper
Link naar reactie
[quote:cb6fec1d00="surfrider"]Dus je probleem is de pincode die nodig is om de muis te pairen? heb je 0000 of 1234 al geprobeerd?[/quote:cb6fec1d00] Samen met jouw antwoord is ook een antwoord van een microsoft medewerker binnengelopen. Hier is wat hij schreef: [quote:cb6fec1d00="microsoft support center"] I researched on your issue and found the following steps. Please follow the steps given below and check if it helps: 1) Insert Intellipoint CD for the Bluetooth mouse and locate Prereq\BthStack\enu folder. 2) Double-click q323183_wxp_sp2_x86_enu.exe found in that folder. Restart. 3) Next let us uninstall and reinstall the Intellipoint Software. The above steps should ideally resolve the issue. Please try them and let me know the results.[/quote:cb6fec1d00] En nu werkt het! :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...