Ga naar inhoud

CD-BRANDER WELKE ?????


Aanbevolen berichten

Ik wil me een nieuwe cd/rw brander kopen. Maar welke is nou goed, ik wil er een die ook een groter formaat cd's ondersteund zoals 99 minuten cd's en hij moet toch ook redelijk snel dat die een cd'tje van een 650 mb toch zeker onder de 3 minuten af heeft. Ik dacht zelf aan een Asus of lite-on van 52 speed?? Is dit wat, graag wat reactie van goede branders.
Link naar reactie
Bezoek een sites als www.cdfreaks.com, www.cdrlabs.com of desnoods www.cdrinfo.com en lees reviews Die plextor is erg smakelijk, maar ook prijzig. Het grote voordeel van veel 52x branders is niet die 52x brandsnelheid, 48x is nauwelijks langzamer. Maar het grote voordeel is dat ze meestal op 24 rewriten, en das natuurlijk wel 2x zo snel als de meeste 48x branders doen. En 24x CDRW's zijn al te koop.
Link naar reactie
Nooit problemen gehad met lite-on. Bijna iedereen heeft die dingen dus dat zit wel snor. Met Nero en mijn cd's kan ik op max 32 schrijven terwijl ik een 48 speed writer heb. Die writer (lite-on) is al een ouwetje en heb er nieuw een vermogen voor betaald. Zonde van het geld dus. Wel ondersteund ie alles wat je maar wenst, overburnen en minimaal 90 min. cd's. En nooit een coaster. Ga dus voor een redelijke Lite-on zou ik zeggen. Goedkoop en gewoon goed.
Link naar reactie
[quote:614afe6e8a="Ochem@n"]heb toevallig gisteren een Lite-on 48x24x48 gekocht voor 46 euro; dus herschrijfspeed ook bij 48 :wink:[/quote:614afe6e8a] Ik zag het ja, en heb hem ook net besteld voor 48 + 5 euro verzendkosten. de 48x is gelijk aan de 52x heb ik begrepen op het forum van cdralbs, dus waarom die paar euro meer betalen? Voor die 10 seconden tijdwinst met branden? ;)
Link naar reactie
Heb gister een Lite on besteld bij Wintelco. Een 52x24x52. Een zwarte.Kost 58 Euro+5 Euro verzendkosten. De gewone(witte)was 7 Euro goedkoper. Heb een poosje geleden een 2e handse Lite on gekocht via marktplaats,een 16 speed exemplaar.Heb er nu 2 audio cd's mee gebrand,maar ik denk dat hij niet goed is.Er zit enorm veel ruis op de cd's. Zo erg dat het niet om aan te horen is. Had hem gekocht omdat ik een brander met een zwart front wilde hebben. Had beter gelijk een nieuwe kunnen kopen,maar goed. Hoop dat de nieuwe het beter doet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...