Ga naar inhoud

D-link ISDN Router


Aanbevolen berichten

[quote:d5e6569a81="Aerypton2"]We hebben hier nog een D-link router type DI-300. Maar die staat hier in de kast oud te worden... Wat kan daar nog mee gebeuren? Is dat bruikbaar om een ADSL-modem op aan te sluiten?[/quote:d5e6569a81] Nee, is een ISDN router dus niet bruikbaar voor ADSL. Je kan hem wel aan mij geven :wink: of verkopen op: [url]www.marktplaats.nl[/url]
Link naar reactie
misschien kan je hem nog gebruiken: tot voor enkele weken werkten wij hier ook nog met een Modem: Eicon Networks, Diva ADSL - 3 lampjes Hub Diva 2430 ADSL Internet Gateway en alles werkte goed, behalve bij mij: het uploaden. (D-link-ethernetkaarten schijnen er wel eens last van te hebben.... :roll: ) Voor de rest: geen prolemen...
Link naar reactie
[quote:9ce539146a="Passer"]misschien kan je hem nog gebruiken: tot voor enkele weken werkten wij hier ook nog met een Modem: Eicon Networks, Diva ADSL - 3 lampjes Hub Diva 2430 ADSL Internet Gateway en alles werkte goed, behalve bij mij: het uploaden. (D-link-ethernetkaarten schijnen er wel eens last van te hebben.... :roll: ) Voor de rest: geen prolemen...[/quote:9ce539146a] Maar het is een ISDN modem, dan heb je daar met ADSL tog nix aan?
Link naar reactie
[quote:5e1f865deb="Passer"][quote:5e1f865deb="Peter Hoogendoorn"]Maar het is een ISDN modem, dan heb je daar met ADSL tog nix aan?[/quote:5e1f865deb]euh ... ja... 'k zag alleen al maar D-link staan en 'k was al bezig te antwoorden... volgende keer de rest ook wat aandachtiger lezen... :oops:[/quote:5e1f865deb] We lossen elkaar af :lol:
Link naar reactie
[quote:e2b2f63837="Aerypton 2"]Kan ADSL niet gecombineerd worden met ISDN? Ik dacht dat ISDN enkel wou zeggen dat het over een dubbele (tele)foonlijn gaat, waarvan één lijn ook ADSL kon zijn..[/quote:e2b2f63837] Dat kan niet, als je ADSL neemt moet je apart kiezen voor een ADSL analoog modem of voor een ADSL ISDN modem. Je kan dus niet met een gewoon ISDN modem gaan internetten. Dus ook niet met een ISDN router. Peter
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...