Ga naar inhoud

muziek cd copie


Aanbevolen berichten

Misschien een domme vraag, maar het lukt me maar niet om een muziek cd te kopieeren met mijn laptop. Daarin zit een dvd player - cd writer in een in, hoe kan ik nou met nero, dat is programma dat ik hiervoor gebruik, een cd kopieeren? ik raak totaal het overzicht kwijt met al die wizzards, nogmaals ik ben een newbee op dit gebied.. als ik klik op copy cd dan maakt hij een image.nrg aan maar wat moet ik daar mee? Het lijkt me logisch gezien normaal om eerst naar mijn hd de boel te kopieeren maar mijn cd bestaat uit cda bestanden.. wie kan me helpen? bvd Joost
Link naar reactie
Ik heb even niet de precieze interface van Nero voor me, maar bij het opstarten van Nero krijg je gelijk een Wizard met o.a. de mogelijkheid om een audio cd te branden. Die optie moet je kiezen en volgens mij wijst het zich dan vanzelf. Als het goed is zit er ook een handleiding bij Nero waarin dit soort vragen beantwoord worden. In het startmenu zit onder Nero vast wel een onderdeel manual of handleiding. Desnoods kun je de NL handleiding downloaden op: http://www.nero.com/en/index.html#c1002822752943 Belangrijkste is in ieder geval dat je een audio cd moet maken en niet een data cd. Succes
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...