Ga naar inhoud

Ik wil een nieuwe pc kopen....


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik ben van plan een nieuwe pc te gaan kopen. Nou is het voor mij moeilijk om te kiezen tussen alles. Ik zou graag wat adviezen willen zodat ik een goede pc heb voor rond de 1000 euro. Ik wil een best goede game pc hebben zodat ik ook een game kan spelen. Ik heb al 'n monitor, en windows xp. Ik wil de pc onder andere gaan gebruiken voor:gamen(command&conquer generals enz.), msn, internet, en huiswerk. weten jullie wat ik allemaal nodig heb? Greetz, Koen
Link naar reactie
[quote:5126e5278b="koene"]is dat die pc van €1250 euro?[/quote:5126e5278b] Ja, met die monitor eraf zit je ruim onder de 1000 euro. Bedenk wel dat dit niet de website van een winkel is waar je de desbetreffende PC kant en klaar kan kopen. Het geeft echter wel een goed beeld van wat voor soort systeem je binnen jouw budget kan kopen.
Link naar reactie
Kan je ons op de hoogte houden van je ervaringen met Sky. Ik wil er namelijk ook een PC gaan kopen. Maar ik ken niemand die er ervaringen mee heeft. Als je een PC bij SKY koopt zou ik hem niet door hun laten uitbreiden. Als je zelf de onderdelen koopt ben je goedkoper uit. Moet je wel eerst de oude verkopen via marktplaats of zo. Hier moet je overigens wel zin en tijd voor hebben :lol: Peter
Link naar reactie
Ik zou voor zoiets gaan http://www.eynstein.nl/Systemen.php?ID=15318 De radeon 9500 vervangen door een Radeon 9700 en het asus mobo door de abit NF-7 En misschien een andere kast. En je hebt een beest van een game-pc. Die sky is geen game pc, die videokaart is een GF4MX en dat is geen game-kaart. En je hebt maar 256 mb, en dat is ook te weinig voor veel nieuwe spellen en de HD is ook traag (5400 rpm) Kortom, vergeet die maar !!
Link naar reactie
[quote:15baac1c1d="koene"]Ik denk dat ik voor die sky pc van €999 ga, want ik kan van mijn werk pc prive krijgen dus zit ik rond de €500....[/quote:15baac1c1d] Voor de 50% categorie belasting heb je een flinke baan nodig. Tegen die tijd speel je meestal geen spelletjes meer en koop je PC's van minimaal €2000- :)
Link naar reactie
[quote:515a96ee9a="hjs"]Ik zou voor zoiets gaan http://www.eynstein.nl/Systemen.php?ID=15318 De radeon 9500 vervangen door een Radeon 9700 en het asus mobo door de abit NF-7 En misschien een andere kast. En je hebt een beest van een game-pc. Die sky is geen game pc, die videokaart is een GF4MX en dat is geen game-kaart. En je hebt maar 256 mb, en dat is ook te weinig voor veel nieuwe spellen en de HD is ook traag (5400 rpm) Kortom, vergeet die maar !![/quote:515a96ee9a] Ja, en je hebt geen monitor en je bent superveel geld kwijt! Heb net een beest van ee PC samengesteld: was 1700 euro kwijt. Vind ik iets te veel. Die van Aldi is gewoon veel beter! Die moet ik hebben. Wanneer komt Lidl eigenlijk met die acties?
Link naar reactie
Die van aldi was inderdaad erg goed qua prijs\prestatie. Maar als je die pc van eynstein verglijkt met die van Sky heb je een veel betere en snellere pc voor het zelfde geld. (beide waren 1000 euro toch? die sky had toch ook geen monitor?) Kom op zeg een HD op 5400 rpm, dat ze dat nog durven te verkopen!!
Link naar reactie
[quote:179481d571="Ed Kroket"]jezus, jij maakt snel keuzes :o Kijk nou eerst eens rustig wat je nu echt wil, want je openingspost is redelijk vaag..... Zeker als je er niet zoveel van weet kan het zeker handig zijn eens te kijken naar de support van de leverancier.[/quote:179481d571] Ed, ik heb één wijze les voor je :lol: Er zijn in het leven mensen die naar de fietsenmaker gaan, een fiets zien en hem meteen kopen en er heel erg blij mee zijn. Er zijn ook mensen zoals ik die eerst gaan kijken wat voor een PC wil ik en zo per onderdeel een maand bezig zijn! Iedereen is uniek dus jij vindt het vreemd. Maar als je die Sky mooi vindt, dan neem je hem tog lekker. Qua garantie, etc. is ie goed dus Ed: we hebben allemaal wat: toch zijn we broertjes en zusjes 8) :lol: 8) :lol:
Link naar reactie
[quote:453da6b1c4="Ed Kroket"]Tuurlijk; de ene persoon kijkt langer rond dan de ander. Verbaast me erover dat iemand op een computerforum zo snel beslist terwijl je met de input van de mede-forummers toch nog wel e.e.a kan opsteken. Gemiste kans maar ieder zijns wils.[/quote:453da6b1c4] Daar heb je een punt!
Link naar reactie
[quote:caa8efe109="koene"]Ik heb em morgen middag echt niet hoor.....[/quote:caa8efe109] Daar was ik even bang voor :wink: Wat ik mis aan de Sky-PC is de eerder genoemde 7200 Rpm HD (al heeel lang standaard ipv oude 5400) en het feit dat je 2 maal 128 MB PC2100 geheugen krijgt. Zag zo snel niet welk moederbord erin zit, maar hou je bij geheugenuitbreiding nog wel een slot over? 256 is tegenwoordig soms al weinig... en lullig als je maar 2 geheugensloten hebt die nu vol zitten! Voor die prijs is het niet slecht hoor, maar met het oog op de toekomst vind ik de HD, geheugen en grafische kaart minimaal. Een beetje gamen zal snel lastig worden. Ikzelf zou doorsparen voor een systeem met toch wel een 7200 RPM HD, 2 maal 256 PC2700 en minimaal een GF 4 ti 4200. Kun je nog even vooruit
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...