Ga naar inhoud

DVD-speler en CD-writer kopen, wat te kiezen...?


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik sta op het punt om een nieuwe dvd-speler en een cd-writer te kopen. Wat raden jullie mij aan? Alles van hetzelfde merk, of maakt dat niet zo gek veel uit (ze komen beiden aan dezelfde IDE-connector nummer 2 te hangen, cdwriter als master en dvd als slave). Beiden mogen zo`n beetje EUR 50,-- kosten (per stuk). Ik heb een Sony DVD op het oog, de DDU 1612, of een lite-on (16x-48x) of een Toshiba SD-M 1712. Een van deze dvd-spelers wordt het dus, te combineren met waarschijnlijk een Lite-on brander (48/24/48). Valt dit aan te bevelen? Alvast bedankt! :)
Link naar reactie
hoeft niet van hetzelfde merk te zijn en hoe ze worden aangesloten is een beetje nutteloze informatie, want dat wist je zo te zien al. ik heb een keer pech gehad met een lite-on cd-writer, maar er zijn er heel veel die er blij mee zijn. dus ik zal gewoon voor die lite-on gaan. behalve als je die sony voor de zelfde prijs kan kopen zou ik een sony nemen, maar waarschijnelijk is die lite-on gekoper. toch?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...