Ga naar inhoud

HP Scanjet 3200C wordt niet herkend onder win 95


Aanbevolen berichten

Heb je wel EERST de drivers geinstalleerd? Ik heb even op de genoemde site gekeken en daar staat jouw probleem volgens mij toch echt wel bij; Kenmerken Hieronder volgt een lijst met symptomen die op een aansluitingsprobleem kunnen wijzen wanneer u een HP Scanjet scanner op een parallelle poort aansluit. Windows kan geen nieuwe hardware vinden tijdens de opstartprocedure na het installeren van de scansoftware en het aansluiten van de scanner op de parallelle poort. Foutberichten verschijnen wanneer u een scanner probeert te gebruiken. Deze foutberichten zijn ofwel initialisatiefouten, 'scanner niet gevonden'-berichten of 'scanner reageert niet'-berichten. De printers functioneren niet correct nadat u deze op de doorvoerpoort aan de achterzijde van de scanner heeft aangesloten. De computer kan niet opnieuw opstarten wanneer de scanner op een parallelle poort is aangesloten. Hier volgt een lijst met mogelijke oorzaken: Losse, defecte of foutieve parallelle kabels. Verkeerde configuratie van de parallelle poort van het computersysteem. Softwaresleutels (Dongles) of blokkeringsapparaten geïnstalleerd op de parallelle poort of kabel. Schakeldozen, gender changers en Small Computer System Interface (SCSI) of Universal Serial Bus (USB) interface-poortadapters geïnstalleerd op de parallelle kabel of de parallelle poort. Extern station en andere soorten doorvoerapparaten aangesloten op de parallelle poort. Andere printers die op de parallelle poort zijn aangesloten. Indien u niet zeker weet hoe u bepaalde stappen in dit document moet uitvoeren, enz. enz. (de rest is op de site te vinden ) greetz.
Link naar reactie
Ik heb de drivers uiteraard eerst geinstalleerd, maar als ik het programma om te scanner wil opstarten dan vermeldt hij de fout "Sorry, kan de scanner niet vinden. Welllicht heeft u een scanner aangesloten, maar wordt deze niet herkend enz." De helpdesk van HP wist er zelfs geen raad mee, die kwamen met "de kabel zal wel stuk zijn". Dus ik heb geen idee wat er aan de hand kan zijn, want alles is wel goed aangesloten. mzzl BaRt
Link naar reactie
[size=24:34412728f7][/size:34412728f7]Wat heb ik eraan als het dan wel werkt dan moet ik steeds kabels erin en eruit pluggen. [size=12:34412728f7][/size:34412728f7] Goed ik dacht bij het begin beginnen en dus eerst je scanner aan de praat krijgen,maar te zien aan je reactie wil je dat niet. Ik zou zo zeggen zoek het dan zelf maar lekker uit,ik wilde alleen met je meedenken. greetz.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...