Ga naar inhoud

Muis-Scroller Probleem


Aanbevolen berichten

yo jongens, heb een erg vervelend probleem met m'n muis, namelijk, telkens als ik mijn computer in slaapstand of standby zet doet mijn scrollwieltje van m'n muis het niet meer. Als knop fungeert hij nog wel, maar niet als wiel, en als ik hem weer opnieuw opstart doet ie het weer. Dussss... als iemand hier een goeie oplossing voor heeft... btw hij is aangesloten op een ps/2 poort tis geen usb-muis met zo'n vaag usb --> ps/2 stekkertje. cya -- Sven
Link naar reactie
hij doet het nog steeds niet, ik heb naar 'chic' gezocht en toen vond ik een driver die ik er al bij had gekregen, en heb um geinstalleerd maar nog steeds zelfde probleem. ik heb wel getjekt bij apparaatbeheer-->ps/2 muis en daar stonden instellingen zoals wieldetectie, samplefrequentie en invoerbuffergrootte kan ik daar iets mee? cya -- Sven
Link naar reactie
[quote:41b7d0c1dc="Isaac"]dat is om alles van de muis te controleren maar je kan zelf wel zien dat hij het niet goed doet... :-? misgien is de ps2 poort kaduuk?[/quote:41b7d0c1dc] Denk het niet omdat ie het na een opstart weer gewoon doet: maar voor de zekerheid kan je hem ff in een andere PS/2 poort stoppen. Als na het installeren van drivers de muis het nog steeds niet goed doet, moet je eens van een vriend of familielid een muis lenen. Kan je kijken of je na een standby weer hetzelfde probleem krijgt. Zo ja, dan kan het wel eens liggen aan je besturingssysteem. Probeer voor de zekerheid de muis ook ff bij een vriend zodat je zeker weet dat het niet aan de muis ligt. Dan kan je Windows ff opnieuw installeren. Dit kost dus wat tijd. Je kan er ook voor kiezen om gewoon een andere muis te kopen! Je hebt voor heel weinig geld al weer een nieuwe! Peter
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...