Ga naar inhoud

Logitech draadloos toestenbord


Aanbevolen berichten

Ik heb een draadloze muis en toestenbord van Logitech. Midden in een spel (simpel lego-spelletje van miijn zoontje) geeft het toetsenbord opeens de geest. De muis werkt nog steeds prima. Geen enkele toetsaanslag werkt. Wat heb ik geprobeerd? - nieuwe batterijen: probleem blijft. - nieuw niet-draadloos toetsenbord aangesloten op ps2-poort: dit toetsenbord werkt. (ps2-poort is dus niet stuk). - oude drivers opnieuw geinstalleerd: probleem blijft. - nieuwe drivers geînstalleerd: probleem blijft. - toetsenbord verwijdert in apparaatbeheer: nieuwe hardware gevonden na rebooten maar probleem blijft. - boeltje opengevezen en proper gemaakt voor zover het nodig was: probleem blijft bestaan. Ook in het BIOS kan ik niet geraken: computer reageert niet op het indrukken van de DEL-toets. Ik vrees dat ie rijp is voor de afvalcontainer. Tenzij iemand nog een idee heeft? thanx Marc
Link naar reactie
Probeer het eens via het I-touch configuratiescherm,daar kun je dan metteen zien hoe de batterijstatus is (als die er niet is dan is er wat mis met de contactjes van de batterijen). Als je de ontvanger en het toetsenbord op elkaar afstemt,druk je dan wel eerst het knopje op de ontvanger in ? Heb het probleem zelf ook gehad en ik had er redelijk veel tijd voor nodig om het geheel weer aan de gang te krijgen. greetz.
Link naar reactie
[quote:c4aa13c93c="H"]Probeer het eens via het I-touch configuratiescherm,daar kun je dan metteen zien hoe de batterijstatus is (als die er niet is dan is er wat mis met de contactjes van de batterijen).[/quote:c4aa13c93c] Batterijstatus is aanwezig. [quote:c4aa13c93c="H"]Als je de ontvanger en het toetsenbord op elkaar afstemt,druk je dan wel eerst het knopje op de ontvanger in ?[/quote:c4aa13c93c] Doe ik zo. toch bedankt voor je reactie
Link naar reactie
[quote:38f1bf1565="De Geest Van Oirlo"]Uit je reacties kan ik opmaken dat je dat keyboard duz aan je ps/2 poort hebt hangen. Probeer het eens aan je USB poort te hangen. Je moet hierbij wel zorgen dat je in de BIOS USB support in DOS aanzet, anders kun je namelijk wat kleine probleempjes krijgen.....[/quote:38f1bf1565] Bedankt voor de tip.....maar geen positief resultaat. Ik vrees dat ik het toetsenbord kan dumpen. :cry: :cry:
Link naar reactie
Ik weet niet wat voor draadkloos keyboard je hebt maar ik heb hier ook een logitech (die zwarte, dure, draadloze, alleen dan wit en met draadje :roll: ) en heeft (zoals iedereen keyboard) drie ledjes: Num Lock Scroll Lock Caps Lock Als deze niet branden als je de bijbehoordende toetsen indrukt dan kan et goed zijn dat ie idd kapot is.
Link naar reactie
Ik heb een Logitech Cordless Desktop Optical. (met muis) En wat die ledjes betreft heeft Belg gelijk: die zijn er niet.... Wanneer de capslock of numlock aanstaat kan dit gemeld worden mbv een icoontje in de systemtray. Maar op die numlock rammen heeft ook hier geen enkel effect op: de numlock blijft aanstaan. :cry:
Link naar reactie
Kijk even wat voor receiver je hebt,als dat een C-BC7-dual of een C-BD9-dual is,probeer dan het volgende eens; Remove the batteries from the keyboard. Make sure you have the mouse synchronized. To do this, press the connect button on the receiver, then press the connect button on the mouse. Open the iTouch Configuration Panel by double clicking the iTouch icon in the Systray. Click the Cordless tab. Click the Connect button in the Control Panel. A dialog box will appear instructing you to press the connect button. Before you do, you should re-insert the batteries. After inserting the batteries, press the connect button on the keyboard. Verify both devices function correctly. If this does not work, please try the steps below: Remove the batteries from the keyboard and press keys on the keyboard repeatedly (as if typing) for approximately one minute. This will clear out the capacitors. Press the Connect button on the receiver. Press the Connect button on the mouse. NOTE: You may need a pencil tip or other small tip to press the connect button. Press the Connect button on the receiver. Insert the batteries back into the keyboard. Press the Connect button on the keyboard. greetz.
Link naar reactie
[quote:d9c29cc4b5="H"]Neen. Waarom?.[/quote:d9c29cc4b5] Om [b:d9c29cc4b5]zeker[/b:d9c29cc4b5] te weten dat het inderdaad aan het toetsenbord ligt. Hebben de buren er geen ?. denk aan het volgende voorbeeldje: X=0 Y=10/X Nu komt er een foutmelding in regel 2, maar de fout zit in regel 1!. Dit geeft aan, dat verkeerd zoeken heel snel aan de orde is.
Link naar reactie
@Rumaro, De ontvanger moet toch perfect werken, want de muis doet het prima. Als met de ontvanger iets mis zou zijn, dan zou dit volgens mij ook problemen geven met de muis. Of niet? BTW: ik ken niemand in de buurt hier met zo'n toetsenbordje..... :cry: @ 56-plus, Van dat probleem had ik al gehoord, maar dit is hier niet aan de orde. Toch bedankt. Marc
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...