Ga naar inhoud

scanner gaat heen maar niet terug...


Aanbevolen berichten

Hallo, Een werkmaatje van me heeft nog geen internet vandaar dat ik hier zijn vraag post. Als hij een document scant dan gaat de scanner wel heen (over het document heen) maar terug stopt de scanner op de helft. Hij is inmiddels naar de winkel teruggeweest en daar doet ie het prima. Op hun pc maar ook op zijn eigen pc want die had ie meegenomen (dus niet zijn muis en monitor) Probleem opgelost dacht ie,maar niet heus. Eenmaal thuis alles weer aangesloten en precies hetzelfde probleem. In de winkel zeiden ze toen dat zijn stroom niet goed was maar hij is zelf electricien dus dat zit wel snor. Maar heeft iemand hier wel eens over gehoord of zelf dit probleem gehad laat het mij dan weten,dat zou ik zeer op prijs stellen. Het gaat over een HP scanner (type weet ik niet,maar kan er wel achter komen als het van belang is) en hij draait windows 98 of 98 me (kan ik ook achter komen als het van belang is) Bij voorbaat dank
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...