Ga naar inhoud

Muis / USB-poort


Aanbevolen berichten

Dag beste mensen ik heb een mooi optisch muisje gekocht (logitech) en wilde die dus gaan aansluiten. ps/2 poort deed ie het prima, maar ik wilde hem toch graag op de usb-poort (was volgens de software beter) Na veel geklooi eindelijk mijn nooit gebruikte usb-poort aan de praat gekregen en na nog meer moeite mijn muis daarop laten werken. Nu is alleen het probleem, dat mijn muis er af en toe plots mee ophoudt en niet meer aan de gang te krijgen is, tenzij ik de computer herstart. Ik heb windows 98SE celeron 992, 192 mb ram, abit VA6 moederboard. - Wat kan ik hieraan doen en werkt de usb-poort daadwerkelijk beter met de muis? (zelf kon ik niet echt veel merken) - Hebben jullie ook wel eens problemen met een optische muis op een geheel zwart glad oppervlak? Mijn tafel is zwart en de muis doet het daar niet goed op. Dus moet ik toch nog een muismat gebruiken :evil: Alvast bedankt
Link naar reactie
Als hij op de PS/2 poort goed werkt snap ik niet dat je de USB-poort wil gebruiken. En het verschil tussen USB en PS/2 is niet aanwezig. De PS/2 poort is speciaal gemaakt voor toetsenbord en muis. En wat betreft de ondergrond. Een optische muis heeft in de ondergrond wel referentie punten nodig. Als een tafelblad geheel zwart is, kan het moeilijk zijn deze referentie punten te waarnemen. Zorg dus altijd voor een goede ondergrond.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...