Ga naar inhoud

2e hands switch -- welke?


Aanbevolen berichten

Ik ben op zoek naar een tweedehands switch. Die zal dagelijks thuis worden gebruikt, maar ook gebruikt worden op LAN party's. (Tijdens een LAN zullen mijn ouders het weer even met de huidige 10MBit HUB moeten doen..). Ik heb nu twee mooie aanbiedingen gevonden: - Maxxlan 24 ports 10/100Mbit, half en full duplex, auto-negotiotian E 100,- [url]http://www.maxxlan.net/Productmap/Switch/netm00520/body_netm00520.html[/url] - Nortel Baystack 24 ports 10/100Mbit, auto sensing, half en full duplex E 200,- [url]http://www.nortelnetworks.com/products/02/bstk/switches/baystack_350/index.html[/url] Beide switches zijn 19" rackmoutable modellen, ookal zal ik die mogelijkheid niet gebruiken :P Aan de websites alleen al is zeker te zien dat de Nortel van wat meer kwaliteit is. Alleen kwa opties is 'ie volgens mij gelijk, dus waarom zou ik daar twee keer zoveel voor betalen? Dus mijn vraag: [b:7f9f9a9d89]welke van de twee?[/b:7f9f9a9d89] Of geen van deze? :roll: Zien jullie extra opties die de Nortel wel bied (en de Maxxlan dus niet) die die 100 euro meer, waard zijn? VLan's ga ik niet gebruiken, lijkt me ook niet echt nuttig.
Link naar reactie
Dat is logisch ja, dat een minder advanced switch goedkoper is dan de 2e hands Nortel. Maar ik vroeg ook: waarom zou ik twee keer zoveel meer betalenv oor een paar extra opties. Ik denk dat die Maxxlan voor E100,- wel een mooi ding is...? 24 poorten vind ik toch wel 'nodig' ja, 16 te weinig in ieder geval..
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...