Ga naar inhoud

DVD-speler wil niet meer!


Aanbevolen berichten

Oei oei oei. Wat hier nou misgaat :x Ik heb gisteren w2k server geïnstalleerd. De eerste keer ging het niet, toen had ik de cd in mijn dvd-spelertje zitten. Tijdens het laden van Setup kreeg ik een foutmelding dat een bestand niet geladen kon worden (ik was nog niet argwanend, dus welk bestand dat was weet ik niet meer). Ik heb toen de cd in mijn cd-brander gestopt, omdat die over het algemeen iets sterker is in het lezen van de schijfjes (heeft al heel wat meegemaakt :) ). Maar goed, installatie gelukt en wat blijkt? De hele dvd speler doet het niet meer. Het systeem herkent hem wel, zowel in de drivelijst bij het opstarten als in Windows, maar de cd's worden niet herkent. Ook bij het opstarten van de pc kan er niet meer van geboot worden. Wat is hier nou ineens aan de hand? De boel lijkt plotseling er de brui aan te geven! Heeft iemand een oplossing? [u:c8724ae379]Mijn sysspecs:[/u:c8724ae379] Intel Pentium 4 2.53 Ghz processor JetWay XSFA moederbord (of zoiets) 2x 512 Mb ValueRAM HD WD 40 Gb 7200 RPM [color=darkblue:c8724ae379]SAMSUNG DVD-drive 16 speed[/color:c8724ae379] SAMSUNG CD-RW brander 16/10/48 Heeft er iemand een oplossing of moet ik echt naar NoRRoD terug om een nieuw dvd-spelertje te vragen (ik zit gelukkig nog in de garantieperiode).
Link naar reactie
Maar nou doet-ie het alweer niet :cry: :cry: En ik weet al wat de oorzaak is: ik heb een serial aangevraagd voor windows 2003 .net server evaluation versie en de cd door een klasgenoot van me met adsl laten downloaden. De vorige keer ging-ie ook kapot nadat ik die cd had gebruikt. Maar nu helpt BIOS resetten niet meer! Het lampje knippert even, maar de drive doet niets.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...