Ga naar inhoud

laserprinter of inktjetprinter


Aanbevolen berichten

bieden de duurdere inktjetprinters al een beetje een gelijke kwaliteit als laserprinters? Ik wil namelijk graag een inktjet all-in-one kopen, maar ik wil wel perfecte kwaliteit wat betreft briefen uitprinten. Het gaat om zakelijke brieven waarin je absoluut geen 'blokjeletters' mag zien mijn budget is ongeveer 400 - 500 euro.
Link naar reactie
Als je zakelijk brieven wilt uitprinten, raad ik altijd een laser aan, de kwaliteit is nog altijd beter dan inktjet, de prijs per pagina ligt veel lager, en je hebt totaal geen kans op smoezelige brieven die uitgesmeerde inkt heeft doordat ze te snel aangeraakt zijn na het afdrukken. voor het door jouw genoemde budget moet je een zeer knappe aan kunnen schaffen hoor.
Link naar reactie
Als je zakelijk brieven wilt uitprinten, raad ik altijd een laser aan, de kwaliteit is nog altijd beter dan inktjet, de prijs per pagina ligt veel lager, en je hebt totaal geen kans op smoezelige brieven die uitgesmeerde inkt heeft doordat ze te snel aangeraakt zijn na het afdrukken. voor het door jouw genoemde budget moet je een zeer knappe aan kunnen schaffen hoor.
Link naar reactie
ik sluit me bij venzent aan. Bedenk ook dat de inkt van een inktjetprinter uitloopt als het vochtig wordt (ik wil nog wel eens natte post krijgen, staat niet echt chique natuurlijk als de zakelijke correspondentie één grote inktvlek is) Ik denk dat je ipv een all-in-one beter een losse laserprinter en scanner kunt kopen...
Link naar reactie
Ga voor een laserprinter. Denk alleen al aan de dure inktcartridges tov de toner voor een laserprinter. En wat Peter ook al vermelde, ga voor de Samsung ML-1210. Wij hebben er thuis ook een staan en hij is perfect voor een schappelijke prijs. Laatst op de beurs tweedehands in doos zien staan voor € 60.-
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...