Ga naar inhoud

Heeft iemand ervaring met online fotozaak Discountsuperfoto


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik ben op zoek naar een nieuwe digitale camera en mijn keus is gevallen op de Nikon coolpix 3100. Nu staat er op www.discountsuperfoto.nl een leuke aanbieding met deze camera. Mijn vraag is dus; heeft iemand ervaring met deze firma. Kortom, is deze firma te vertrouwen? Groeten Dirk
Link naar reactie
Het is een vrij nieuwe firma, zelfs op de shopservey van tweakers staan er geen ervaringen vermeld. De genoemde prijs is wel goedkoper dan de meeste andere winkels. In de voorwaarden staat: [quote:d4ae1ae365] " Onze producten worden geleverd met 1 jaar fabrieksgarantie. Indien het produkt in deze tijdsperiode een technisch mankement vertoont welke niet door val, stoot of waterschade heeft plaatsgevonden dan is het mogelijk het desbetreffende artikel, [b:d4ae1ae365]door de consument[/b:d4ae1ae365], rechtstreeks naar de desbetreffende fabrikant onder garantie ter reparatie aan te bieden."[/quote:d4ae1ae365] Lees ik verkeerd of houdt de service in dat je bij problemen zelf naar de fabrikant moet ???? :o
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...