Ga naar inhoud

Welke merkklasse is mijn geheugen


Aanbevolen berichten

Ik heb een simpel geheugen vraagje: Ik heb in mijn pc 2 geheugen modules van 256MB type PC2700 van het merk Samsung. Ik weet het is geen Kingston geheugen, maar ik draai er al sinds eind december vorig jaar probleemloos mee(op 23-01-2003, mijn verjaardag is er een module bij gekomen, ben met 256 begonnen). Maar welke klasse is Samsung??? a-merk, b-merk??? Heb ik er een goede koop aan gedaan toen??? of kan ik nog ernstige problemen verwachten ermee???
Link naar reactie
Samsung is al jaren prima geheugen. Het klokt prima over en loopt meestal zonder problemen op Cas2 terwijl het eigenlijk maar voor cas2,5 gemaakt is. PRIMA geheugen dus. Zeker geen miskoop, hoe je daar nou weer bij komt :-? Het is A-merk geheugen ja, zeg maar A-merk+ !! Hoe kom je erbij dat je problemen gaat krijgen!? Wil je ermee overklokken, snellere timings!? Gewoon een kwestie van proberen. Kingston geheugen is idd óók goed maar niet beter dan samsung
Link naar reactie
Ik heb weleens verhalen gehoord van mensen die geheugen aangeschaft hadden en na een jaar dat het niet meer goed funktioneerde, alleen weet ik dat merk niet meer. Dus vroeg ik het ff na bij deze over het merk Samsung wat ik erin heb zitten. Die verkoper van die computerzaak, een Klein zaakje naast crazy Hans in Rotterdam raadde mij dat aan en ik geloof eigenlijk weinig van wat verkopers beweren. In mijn oude pc, een Packerd Bell i-xtreme 800(ben blij dat ik van dat merk af ben :)) zat 128mb in(merk onbekend, zal wel van pb zelf zijn) en heb er 2 reepjes van apacher van 192 ingezet en die pc daarvoor had ook apacher. Met mijn huidige pc ben ik dus van merk afgeweken evenals mijn cpu, voorheen had ik altijd intel en nu amd.
Link naar reactie
[quote:8a64c0e8fb]Met mijn huidige pc ben ik dus van [b:8a64c0e8fb]merk[/b:8a64c0e8fb] afgeweken evenals mijn cpu, voorheen had ik altijd intel en nu amd.[/quote:8a64c0e8fb] Ik zie geen A-merk staan :wink: . Ow, je bedoelt natuurlijk merken die nieuwe processoren met oude videokaarten combineren. Ze verkopen hier Packard Bell's met een Intel 2,53 ghz en een [b:8a64c0e8fb]Savage4[/b:8a64c0e8fb] erin :o Over oud gesproken. Clone pc's heb ik verder geen ervaring mee.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...