Ga naar inhoud

Beste ondergrond voor optische (logitech) muis


Aanbevolen berichten

Ik zou zeggen probeer het eens uit, want het is vooral afhankelijk van het type muis (merk). De ene gebruiker drukt er een beetje bovenop dus dan is een muismat erg handig, de ander zweeft er een beetje mee en dan maakt het weer niet zoveel uit. Dat van die kleuren had ik nog nooit gehoord, maar kan me voorstellen dat niet alle ondergrond stoffen goed reflecteren.
Link naar reactie
Gebruik zelf gewoon een notitieblok, wit, erg handig. Doet het bijna overal op. Let op: Zorg dat er geen kleurig patroon of zoiets in zit, of een spiegelend/doorzichtig oppervlagk dan wil de pointer wel eens verspringen/traag werken. Wanneer je optische muis ook nog eens draadloos is, (zoals de mijne) gebruik dan geen donkere oppervlakken omdat de batterijen dan korter meegaan (merkbaar!). Tip: probeer alles gewoon 's uit. Bij mij doet 'ie 't zelfs op het hoofd van een ander. :wink:
Link naar reactie
Hij doet het overal op, maar mijn muis (Microsoft Optische) gaat aan de onderkant wel verrot :( Misschien is het het de oorzaak: geen mousemat. Maar die dingen zijn altijd te klein en zit je weer met die rand te fucken. Doe wat jezelf lekker vindt maar neem wel een optische want met een bal kan je hem niet overal gebruiken maar moet je naar zo'n mat toe :(
Link naar reactie
[quote:cd84b7f48c="gerben"]Schijnt dat ze ook perfect werken op een vel wit papier.[/quote:cd84b7f48c]jep dat heb ik ook :lol: op mijn muismat of op mijn bureau doen ze het niet goed, daarom maar op een wit papiertje. merk trouwens dat die van mij (logitech) het niet goed doet bij kleur overgang. zoals mijn muismat dus en mijn bureau met zwarte strepen. :cry:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...