Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Beheer voor een organisatie 1 Aldi PC van de aanbieding april 2002. Ben zelf in het bezit van een Aldi PC aanbieding november 2001 en een PC aanbieding november 2002. Verder heb ik contacten met nog drie bezitters van een Aldi PC waarvan twee aanbieding november 2002 en één april 2002.'De laatst persoon heeft wat problemen gehad die in zeer korte tijd en zeer correct werden afgehandeld door Liftec, het ondersteunende bedrijf in Nederland. Alle systemen werken perfect. Ik gebruik op één systeem Twee monitoren. Een ieder is zeer tevreden. Dus het met hart en ziel tegenhouden van een aankoop lijkt mij wel erg overdreven. Zeker als je kijkt naar de prijs prestatie, prima hardware en ook nog eens een prima software pakket voor een wel zeer lage prijs. Naar mijn mening een zeer goede koop. Roelf
Link naar reactie
  • Reacties 95
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Met die Aldi pc's is echt niets mis, ik heb een kennis die er een heeft en er zijn NOOIT problemen mee. Zelf heb ik een pc bij Lidl (net zo iets als Aldi) en dat ding werkt great. Er zitten allemaal bekende A merk-onderdelen in en in dat ding van Aldi zal dat wel hetzelfde zijn. Ze zijn niet voor niets steeds zo snel uitverkocht, dat is gewoon omdat het kwaliteitsspul is. Ik snap niet waarom je uit alle macht iemand zoiets uit zijn hoofd wil praten. Ook Sky, de pc van Dixons, die heb ik als 2e pc heb is zoiets, daar wordt ook de neus voor opgehaald. Volkomen onterecht. Dat ding zit ook vol met A merk onderdelen en de online service is ook uitstekend.
Link naar reactie
Aan de zelfbouwer die geen genoegen neemt met confectie: juist voor die mensen die die knobbel missen en alleen maar een stekker willen insteken is het goed dat die tussen de groente en de koffie verkocht wordt en toch de zekerheid hebben een redelijk tot goed product te kopen. Voor een hoop mensen is een PC gewoon een werkding met liefst zo weinig mogelijk valkuilen. Toen de eerste auto's op de weg kwamen moest je ook machinist zijn om vooruit te komen, nu gelukkig niet meer. Hulde Aldi. Toon.
Link naar reactie
ik weet niet wat jullie allemaal zo geweldig aan aldi vinden. ze controleren het vlees daar niet eens en het personeel wordt daar uitgebuit. (uit betrouwbare bronnen) want mijn neef werkt als verkoop marketing manager voor schuitema dus die zit in dat circuit. en het is niet de goedkoopste volgens de consumenten bond. en stuur aub geen mailtjes. (ik had er nl al 14)
Link naar reactie
die aldi PC deugen voor geen meter. ik heb er er zelf ervaring mee wabt ik had vorig jaar bij de aldi ook z'n PC gekocht, maar na drie weken bleek er al iets mis te zijn met de hadeschijf!!!! toen hebben ze mij een nieuwe schijf gegeven, maar naar ongeveer een maand deed de cd-rom kon hij geen cd's meer lezen, na 2 maanden zeuren kreeg ik eindelijk ook een nieuwe cd-speler. dus ALDI PC SUCKS, maar de PC doet het nu wel goeh
Link naar reactie
[quote:3abaa44461="paultjuh"]ik weet niet wat jullie allemaal zo geweldig aan aldi vinden. ze controleren het vlees daar niet eens en het personeel wordt daar uitgebuit. (uit betrouwbare bronnen) want mijn neef werkt als verkoop marketing manager voor schuitema dus die zit in dat circuit. en het is niet de goedkoopste volgens de consumenten bond. [/quote:3abaa44461] En wat heeft dit met de pc's van Aldi te maken? Je hebt blijkbaar een negatief beeld over Aldi-winkels, maar ik heb je nog steeds geen zinnig argument zien geven waarom je daar geen pc zou moeten kopen.
Link naar reactie
[quote:103050d005="roelieboelie"]die aldi PC deugen voor geen meter. ik heb er er zelf ervaring mee wabt ik had vorig jaar bij de aldi ook z'n PC gekocht, maar na drie weken bleek er al iets mis te zijn met de hadeschijf!!!! toen hebben ze mij een nieuwe schijf gegeven, maar naar ongeveer een maand deed de cd-rom kon hij geen cd's meer lezen, na 2 maanden zeuren kreeg ik eindelijk ook een nieuwe cd-speler. dus ALDI PC SUCKS, maar de PC doet het nu wel goeh[/quote:103050d005] Dat er zo snel dingen stuk zijn betekent nog niet dat de PC's van slechte kwaliteit zijn. Als er een productiefout in een onderdeel zit dan heb je vrij snel een deffect (ook bij een A-merk PC). Dat je zo lang op een nieuwe cd-rom hebt moeten wachten zegt natuurlijk wel wat over de service.
Link naar reactie
[quote:294aaeb036="roelieboelie"]die aldi PC deugen voor geen meter. ik heb er er zelf ervaring mee wabt ik had vorig jaar bij de aldi ook z'n PC gekocht, maar na drie weken bleek er al iets mis te zijn met de hadeschijf!!!! toen hebben ze mij een nieuwe schijf gegeven, maar naar ongeveer een maand deed de cd-rom kon hij geen cd's meer lezen, na 2 maanden zeuren kreeg ik eindelijk ook een nieuwe cd-speler. dus ALDI PC SUCKS, maar de PC doet het nu wel goeh[/quote:294aaeb036] Dat jij er een probleem mee had, wil niet zeggen dat alle pc's van de Aldi slecht zijn hoor! Ik heb mijn Aldi pc nu al 3 jaar en ik heb er nog nooit problemen mee gehad. Ondertussen is er van alles vervangen, maar de 1e 2 jaar heb ik er, uitgezonderd het bijplaatsen van een brander, niets aan gedaan. Dat vervangen gold voor mijn videokaart, upgrade van TNT2 Pro naar GF4 Ti4200. En mijn 20GB 5400rpm schijf is eruit en draait nu in een ander systeem, daarvoor in de plaats heb ik nu 40+80GB 7200rpm. Ook heb ik er een netwerkkaart ingezet is het reepje geheugen dat er inzat eruit (128MB) Dit is vervangen door 2x256MB, dit omdat ik maar 2 geheugensloten heb. Alles wat er in deze pc zat/zit is gewoon van een goed merk. HDD van Seagate, mobo/videokaart van MSI, CD-ROM van Lite-on, geheugen van Siemens (liep makkelijk op 147MHz :)) Ik denk dat een PC bij de Aldi (of Lidl) kopen helemaal niet dom is. PC's zijn goed op elkaar afgestemd (Geen P4 3,06GHz met een GF2MX) Zitten regelmatig Radeon 9000's in en ook wel eens een GF3 of GF4 Ti ingezeten. Er zit ook een uitgebreid softwarepakket bij (niet zo uitgebreid als bij Compaq/Packard Bell, maar daar zitten ook veel nutteloze dingen bij) en een makkelijke installatiecd die alles in no-time weer terug brengt in de originele staat zonder dat je hoeft te gaan zitten wachten om op enter te moeten drukken enzo. Enige reden dat ik er nu geeneen zou kopen is omdat ik bepaalde onderdelen wil hebben met het oog op performance en overclocken. Maar voor iemand die niet wil OCen en gewoon een snelle kant-en-klare pc wil hebben zijn de pc's van de Aldi perfecte machines. :D edit: over de service van Lifetec: ik heb er zelf niet mee te maken gehad (gelukkig) Maar een kennis heeft tot 2 keer toe een brander gehad die na een tijdje niet meer lekker werkte, beide keren mocht hij hem opsturen en binnen 2 weken had hij een nieuwe. Hij heeft overigens iedere keer gewoon een nieuwer model gekregen (sneller dus) De eerste 2 waren van Sony en nu kreeg hij een Hewlett-Packard opgestuurd en die werkt nog steeds perfect.
Link naar reactie
Ik heb zelf 2 jaar een Aldi PC Tot grote teverdenheid . De service daar kan iedere winkel een voorbeeld aan nemen. Als er wat aan mankeert en je bent niet zo handig om het kapotte onderdaeel er zelf in te zetten dan wordt hij geheel gratis door de TNT op gehaald en gebracht . De garantie was toen ik hem kocht 2 jaar nu 3 jaar. Dus kopen bij Aldi
Link naar reactie
1. Ik heb even deze topic opgeschoont. er waren per ongelijk een aantal dubbel post gemaakt. deze zijn nu weg. 2. Deze topic is niet gestart door iemand van Medion maar gewoon door een user. namelijk: paultjuh (en die is nogal Antie Medion en Aldi) 3. Graag deze topic netjes houden, geen Flame war of zo gaan maken. 4. Ik zal ook mijn mening over ALdi pc's geven. Ik vind dat ze goed geconfigureerde pc's leveren voor een erg scherpe prijs. een aantal mensen die ik ken hebben Aldi's pc's en ik hoor ze niet meer klagen dan mensen die een pc elders hebben gekocht. Prima pc's voor weinig geld.
Link naar reactie
Ik heb een pc van Lidl sinds 15 maanden en ben er zeer tevreden over. Het betreft een Targa 1, 7 ghz. Na een maand werkte het keybord niet meer aan 100% en na een mailtje aan Targa kreeg ik gratis binnen de 3 dagen uit Duitsland met express dienst een nieuw. Van service gesproken. Voor mij alvast een juiste koop tegen de juiste prijs.
Link naar reactie
Beste Paultjuh: Heb je het eerst over pc's van ALDI en dan ga je halverwege na een aantal reakties over op slechte controle op vlees bij ALDI en uitbuiting van het personeel. Indien er iets mis is met de controle op vlees, dan moet je zijn bij: Rijksdienst voor de Keuring van Vee en Vlees, (RVV), dit valt onder het ministerie van Landbouw, Natuurbeheer en Visserij. Kijk maar op die site en meld je klachten aldaar. Hierbij de URL met adressen: http://www.minlnv.nl/lnv/algemeen/rvv/ En voor uitbuiting van personeel kan je het beste de vakbond inschakelen, of eventueel de media. Houd je alsjeblieft bij het onderwerp van je eigen gestarte topic, dat was als ik me niet vergis: of ALDI pc's wel of niet goed zijn.
Link naar reactie
Of wat dacht je van de Microstar pc's (ook Medion!!!) van de Media Markt. Die hebben net als die van de Aldi een super goede configuratie voor niet al te veel geld. De onderdelen zijn allemaal van A-klasse, dus wat wil je nog meer... Kijk eens bij de Media Markt, daar hebben ze het hele jaar Microstar pc's in de verkoop! Aldi is alleen maar actie-matig.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...