Ga naar inhoud

Wat is goede dvd brander software?


Aanbevolen berichten

Onlangs ontving ik per e-mail een update mogelijkheid naar Easy CD + Dvd Creator 6.0. De specs op http://www.roxio.nl/ecdc6upg zien er goed uit. Ik heb zelf alleen ervaring met Easy CD versie 4.0 en 5.0 en Nero Express. Van die laatste ben ik niet echt onder de indruk. Zover ik kan nagaan kan Easy CD 5.0 ook gewoon Dvd's branden na het installeren van de laatste update. Wat gebruiken julli? Wat zijn jullie ervaringen? Oh ja, zelf heb ik sinds kort een NEC ND1100A. Verder zal ik de brander voornamelijk gebruiken voor data backup, foto's, korte video films en zo nu en dan wat audio.
Link naar reactie
[quote:a3ca90ba1f="InZane"]Ik gebruik de laatste versie van Nero (gebruik zelf nooit express) en daar kun je ook perfect dvd's mee branden. Voor mij nooit meer anders.. denk ik ;)[/quote:a3ca90ba1f] Mijn schoonzus gebruikt ook Nero en zij is er er ook heel enthousiast over. Ik ben meer Easy CD minded, maar eigenlijk heb ik alleen in 1999 (Win95) ongeveer alles uitgeprobeerd wat er beschikbaar was. Ik ben toen op Easy CD uitgekomen. Als ik software koop, dan wil ik het liefst een compleet pakket hebben. Van Nero weet ik niet genoeg. Voor Easy CD heb ik dus nog zo'n 1 week bedenktijd (voor die "aanbieding" dan).
Link naar reactie
Ik heb van DVD's branden geen verstand. Echter, voor CD's heb ik ee zware voorkeur voor Nero boven ECDC, omdat de eerste je de mogenlijkheid geeft om meer in te stellen. ECDC is me teveel "afgeschermd voor de gebruiker". Overigens kun je in Nero met de Wizard letterlijk binnen een paar muisklikken een CD branden.
Link naar reactie
Ik heb de Nero updates proberen te installeren. Voor wat betreft Nero Express is me dat gelukt. Eén van de andere updates (InCd of NeroVision) doet mijn computer crashen tijdens het opstarten. In veilige mode de boel maar weer verwijdert. Ik kan de "Nero" functie zelf niet gebruiken. Dat is voorbehouden aan degenen die een duurdere versie hebben met serienummrer. Dus kan ik ook niet nagaan of het wat voor mij is. Het crashen van de updates verhoogt trouwens ook niet mijn vertrouwen in het produkt. Verder vindt NeroVision dat er geen video capture device aanwezig is. Tja, daar denkt MovieMaker anders over! En ik ook!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...