Ga naar inhoud

CDwriter wordt niet meer "losgelaten" bij multispa


Aanbevolen berichten

Treurig kijkend naar het stapeltje fraaie onderleggers weet ik het ook niet meer. Mijn nieuwe backup-programma Instant backup, werkend met Instant write, zou een backup over meerdere CD's moeten kunnen maken, maar na de eerste CD-R komt de melding dat ik een nieuwe CD moet plaatsen maar ik krijg de la helemaal niet meer open. Ik heb alles gedaan wat op de support pagina's van Steinberg wordt aangeraden, maar niets werkt. Heeft iemand enig idee wat hier aan de hand kan zijn? Ik heb het maar bij hardware geplaatst, omdat het probleem lijkt te zijn dat die CD-R aan de slag wordt gehouden.
Link naar reactie
(Ik zag nu pas dat ik multispa heb geschreven in plaats van multispan) Het probleem was niet zozeer om die cd-lade los te krijgen met een pinnetje (of met een harde reset!), maar ik krijg dat backupprogramma maar niet aan de praat (en zonder backup voel ik me zo bang...). En met rechts klikken en op eject klikken werkt helaas ook niet, even een zandlopertje en dan gebeurt er weer helemaal niets. Hopeloos.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...