Ga naar inhoud

Wat koop ik, moederbord of videokaart


Aanbevolen berichten

Op dit moment draai ik op een Soltek bordje met VIA kt133 chipset en mijn videokaart is een Geforce 4 MX440 Wat ik wil kopen is de Soltek golden flame (NForce 2) met 2 keer ddr geheugen maar ik wil ook een Radeo 9500 Pro videokaart kopen Ik kan ze niet allebei kopen, het is dus het moederbord tegen de videokaart. Met welke aanschaf schiet ik op dit moment het beste op?
Link naar reactie
Op dit moment draai ik op amd 2000+ met 512 mb sdram, dit is de hoogste processor dat dit Soltek bordje aan kan. De processor wil ik te zijner tijd ook upgraden maar dat vind ik op dit moment minder belangrijk. Eerst wil ik het moederbord met DDR geheugen en de videokaart kopen maar ik heb voorlopig maar geld voor 1 van de 2 artikelen
Link naar reactie
Ik denk dat je van de videokaart het meeste merkt. Het is een behoorlijk verschil tussen een GF4 MX 440 en bijvoorbeeld een Radeon 9500. Zeg even je budget, dan kunnen we kijken wat de beste kaart voor jou zou zijn. P.S. Als je Soundstorm wilt, moet je niet voor de Soltek gaan, dat heeft ie niet. Epox 8RDA+ is ook een erg goed (en goedkoop) bordje.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...