Ga naar inhoud

Advies 2e hands HP Laserjet 5p


Aanbevolen berichten

Goeden dag, Ik heb een 2e hands laserjet 5p te koop zien staan voor 125 EURO's, inclusief twee cartridges. Gezien de nieuwprijs van alleen al de cartridges geen gekke prijs lijkt me. Nu heb ik een paar vragen: - Zijn er mensen die hun ervaring met deze printer kunnen delen? - Hoe lang is die inkt houdbaar in die cartridges? - Wat kost het (eventueel) vervangen van de drums? bvd
Link naar reactie
Volgens mij is de Laserjet 5 serie de beruchte "papiervreter" Ik geloof dat die dingen na verloop van tijd iedere keer meerdere vellen tegelijk de printer in trokken, met alle ellende vandien. Ik ook wel weer gehoord of gelezen dat HP een gratis kit-je beschikbaar stelt op haar website om juist dat probleem te verhelpen. Wat kosten betreft kan ik geen zinnig woord zeggen.
Link naar reactie
dit is zeker wel een mooie prijs. de 5P is een goede printer, het loopwerk wordt nog steeds gebruikt in de huidige fax/copier combinaties. neem daarbij het feit dat je er voor meer dan E 130 aan tonercartridges bij krijgt. bij normale prints zijn deze ieder goed voor 4000 afdrukken. :) en deze zijn wel 1 a 2 jaar op te slaan lijkt me.. naar mijn weten zit bij dit type geen losse drum. wat wel belangrijk is, is het aantal prints dat hij nu gedraaid heeft en de staat van onderhoud. hoewel een 5P met gemak 1/2 ton mee kan. over dat 'papiervreten', dit kan meevallen, hij zal na -tig duizend nieuwe pickup rolletjes nodig hebben, de kosten hiervan zijn relatief laag.. E 20/30 maar hoeveel print je als deze printer voor thuisgebruik is.. :lol:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...