Ga naar inhoud

servicelampje whirlpool texas 1400


Aanbevolen berichten

Is dat dan enige lampje wat gaat branden? Volgens mij branden/knipperen er dan meer. Welke branden en welke knipperen en in welke kleur? Die combinatie is nl de foutcode. Het kan zijn dat het water niet snel genoeg word afgepompt of dat de nivo regelaar niet de juiste waterhoogte ziet. Of de koolborstels van de motor zijn versleten.
Link naar reactie
Harry bedankt voor snelle reactie. Ik heb het nog even bekeken. Ik hoop dat ik het duidelijk kan verwoorden. Machine start programma (60 graden maakt niet uit welk) Machine vult zich met water. lampje op 3h brandt (groen) Dan hoor je een klik (wil naar ander deel programma denk ik) er gebeurt nu niets. even later brandt rood lampje van de steeksleutel en knippert de grote aan (activeerknop van programmas) en daarna branden ook 8H en 9h continue (groen) groeten Arthur
Link naar reactie
  • 7 maanden later...
Mijn wasmachine Whirlpool Texas 1400 gaat het rode service lampje(met sleutel}iedere keer branden nadat ik wasprogramma katoen,synthetisch,fijne was,gemengde was,snelwas,wol of handwas draai nadat er gecentrifugeert is aan het einde van het programma maar gaat niet verder naar afpompen want dan begint het rode lampje te branden.ik heb de instructies opgevolgd die is aangegeven in de gebruiksaanwijzing maar dat heeft niet geholpen.maar de was is schoon en gecentrifuceert maar er blijft wat water liggen en uitkomen in de bak van de filter. wat is hiermee mis?
Link naar reactie
Mijn wasmachine Whirlpool Texas 1400 gaat het rode service lampje(met sleutel}iedere keer branden nadat ik wasprogramma katoen,synthetisch,fijne was,gemengde was,snelwas,wol of handwas draai nadat er gecentrifugeert is aan het einde van het programma maar gaat niet verder naar afpompen want dan begint het rode lampje te branden.ik heb de instructies opgevolgd die is aangegeven in de gebruiksaanwijzing maar dat heeft niet geholpen.maar de was is schoon en gecentrifuceert maar er blijft wat water liggen en uitkomen in de bak van de filter. wat is hiermee mis?
Link naar reactie
  • 10 maanden later...
Als je hiermee het 2 de lampje van boven aan de linker zijde bedoeld dan betekend dat dat je het pompfilter schoon moet maken. Laat de machine zo ver mogelijk leeg lopen door de afvoer slang in een teiltje te leggen. Open dan de klep rechts onder en draai de dop heel langzaam los. Probeer er een bak, dienblad of bord onder te houden. Zorg voor voldoende handdoeken, er kan vrij veel water uit komen. Als je het filter er uit hebt dan deze schoonmaken en voelen of je het schoepje van de pomp met je vingers kunt draaien.
Link naar reactie
  • 8 maanden later...
  • 7 maanden later...
  • 3 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...