Ga naar inhoud

OOIT IETS GEKOCHT BIJ COMPUTERUNIVERSE.NET?


Aanbevolen berichten

Ik ken deze specifieke winkel niet. Wellicht vind je wat meer info in de shopsurvey op tweakers.net. Wat ik wel meerdere malen gelezen heb, is dat men laat levert, kan wel een maand duren. En doordat prijzen in het algemeen voortdurend dalen, is het prijsvoordeel dan vaak al verdampt. Denk ook na over zaken als service. Als er iets mee is, gaat alles ook per post, en kun je het apparaat een flinke tijd kwijt zijn. Ik heb een goede afleer gehad met een videokaart, denk dat ik in het vervolg maar gewoon weer in de buurt koop. Dan maar een beetje meer uitgeven.
Link naar reactie
Ik heb bij ze een Panasonic hdd-dvdrecorder (vervanger van de video) zien staan voor 1249,-. Heb toen Speedtronic in Leiden een mailtje gestuurd, via hun website en zij zijn daar onder gaan zitten. (Normale verkoopprijs: 1499,--) Ze garanderen nl de goedkoopste te zijn. Zonder problemen of uitvluchten. :D Dus misschien kun je zoiets ook proberen ?. Als ze tenminste PC's verkopen. (De Panasonic is helaas pas in febr. leverbaar, landelijk probleem) : :(
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...