Ga naar inhoud

optische muis "hangt" af en toe even


Aanbevolen berichten

Ik heb sinds een dikke week een nieuwe compu met draadloze optische muis (Logitech, Cordless Desktop Navigator). De muis werkt op zich goed, maar reageert soms pas met enige vertraging. Er moet dan even bewogen worden met de muis, voordat er enige reactie komt. Dit is zeer hinderlijk. De zender ligt uiteraard in de nabijheid van muis en toetsenbord. Herkennen andere gebruikers dit ook? Zo neen, dan gaat ie uiteraard terug (garantie :D ) Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Groeten, Martin
Link naar reactie
[quote:3014a3796c]De optische muis werk op basis van reflectie en donkere oppervlakken reflecteren licht nu eenmaal slecht. Dit mag toch wel als algemeen bekend worden aangenomen.[/quote:3014a3796c] Dat valt nogal tegen. Ik wist het in ieder geval niet, maar je bent nooit te oud om te leren. Het is in ieder geval in strijd met de m.i. wel algemeen gehoorde kreet dat een optische muis op iedere ondergrond te gebruiken is! Mooi [color=red:3014a3796c]niet[/color:3014a3796c] dus.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...