Ga naar inhoud

Pen i.p.v. muis


Aanbevolen berichten

Moet je er maar eens een paar uur mee werken. Dan weet je het direct. Ik heb er 8 uur ervaring mee, en wil absoluut mijn Trackbal nooit meer inwisselen. Mijn ervaring is dus zeer negatief, maar, smaken en werkwijzen verschillen. Kan me best indenken dat anderen er wel goed weg mee kunnen. Positieve reacties laat ik dan ook aan hen over.
Link naar reactie
ik vind een tablet met pen wel prettig werken, maar het is misschien handiger om het als afwisseling te gebruiken, dus bijvoorbeeld een uurtje de muis gebruiken en dan weer een uurtje het tablet gebruiken, dan voorkom je op een goede manier RSI. En uiteraard gaat het spelen van games waardeloos met zo'n tablet, dus dat gaat niet door....
Link naar reactie
Ik gebruik al jaren een Wacom ArtPad II. De pen heeft bij mij de muis geheel vervangen, er zit wel een muis aan m'n PC maar gebruiken doe ik 'm nauwelijks. Kan wel zeggen dat ik van een muis na een kwatiertje al pijn in m'n onderarm krijg. Met een pen geen centje pijn. Voor spelletjes is een tablet met pen helemaal niets, daarvoor zal je toch echt een muis nodig blijven hebben.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...