Ga naar inhoud

Perfect Systems, wat een ***** bedrijf


Aanbevolen berichten

Ik moet even wat kwijt. In april 2002 een MSI GF4 4400 videokaart besteld bij Perfect Systems in Oldenzaal. Vooruitbetaald, wordt volgens de orderbevestiging binnen 24 uur geleverd. Niet dus. Na een maand krijg ik de kaart pas thuis. Na ongeveer een half jaar gaat de kaart stuk. Vlekken op het beeld allerlei rare tekens, kortom onbruikbaar. Garantiewerk dus. RMA nummer aangevraagd, kaart opgestuurd, en wachten maar. Na twee week: niks. Bellen. Ja meneer, het is normaal dat het bij MSI vrij lang duurt. Nee, wij mogen u geen nieuwe kaart sturen. Wachten. Wachten. Maar weer bellen. Antwoordapparaat. En mailen. Geen reactie. Na stug volhouden komt er eindelijk reactie. Een flink aantal keren heen en weer bellen. Ik krijg een andere kaart, komt deze week nog. Ze houden voor de verandering woord, de kaart wordt vandaag afgeleverd. Dit grapje heeft al met al 9 weken geduurd, NEGEN weken! En nu wordt het pas echt leuk. De vervangende kaart is KAPOT. Knipperen, computer loopt vast, opnieuw opstarten, opnieuw knipperen, zwart. Maar de monitor gaat niet uit, dus er is nog signaal. Contrast en helderheid op 100%, zie ik nog net heel vaag iets. Onbruikbaar. Ondertussen ook nog maar eens met de importeur van MSI gebeld. Ja meneer, wij kunnen helaas niets voor u doen. De leverancier verzamelt die dingen, de groothandel stuurt ze weer naar ons toe. Dat zijn er zoveel, wij kunnen onmogelijk uw kaart terugvinden. Nee, wij kunnen u ook geen andere kaart sturen. Dit zult u toch echt met de winkel moeten oplossen. Pikant detail: email wordt niet gelezen, "daar hebben we het te druk voor". Voor mij dus nooit weer Perfect Systems, en nooit weer MSI. :(
Link naar reactie
Vervelend Gerben dat je zulke pech hebt met deze kaart van MSI. Overigens wil ik opmerken dat wat de importeur zegt over dat het met de winkel moet worden geregeld klopt. Dat is helaas het consumentenrecht. Ik ben het met je eens dat die Perfect Systems dit wat 'coulanter' had kunnen oplossen daar wat vlotter te werken en wat vlotter tot vervanging over te gaan. Wat je nog kan doen als je geen vertrouwen hebt in die MSI kaart vragen om een andere grafische kaart als vervanging. Of vragen of je gewoon je geld terug kan krijgen.
Link naar reactie
Weet je zeker dat jouw problemen worden veroorzaakt door de grafische kaart? Kan er niks anders aan de hand zijn, zoals een kaduuke monitor (test hem eens door aansluiting op andere computer). Monitor instellingen al eens gecontroleerd? En als je kaart echt kapot is, inderdaad kl*te service. Ik heb juist een nieuwe compu met msi-mobo..... (overigens: tot nog toe niks aan de hand :) ) Sterkte
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...