Ga naar inhoud

Wel of geen 800MB CD''s?


Aanbevolen berichten

Ik heb een 24/10/40A Plexwriter die ik gebruik met Nero 5.5.3.5 plextor. Als ik een 800mb cd gebruik, dan herkent Nero deze niet als zodanig. Bij CD info geeft hij in het geval van Platinum CD's aan, dat er maar 702 mb ter beschikking is en bij MMore CD''s slechts 72 MB. Het gevolg is dat de CD met de melding "Te weinig schijfruimte" er wordt uitgegooid. Kan iemand mij vertellen waaraan dit ligt? Is het de brander die deze CD''s niet ondersteunt? Is het de Software? Zijn het de CD''s? En wat is de oplossing? Alvast bedankt.
Link naar reactie
Toch nog even een reply . Zoals hiervoor is omschreven klopt het e.e.a. ongeveer wel. Overburnen is er echter niet bij. Ik heb m''n cdtjes getest in cd-speed van Nero, maar ze willen niet verder dan de aangegeven standaard waarde, terwijl ze volgens de test meer aan moeten kunnen. Het valt me op dat ik iedere keer als ik Nero opstart de waardes in preferences opnieuw moet instellen. :oops: Ligt dit aan mij, of komt het toch door een of andere incompatibiliteit?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...