Ga naar inhoud

Compaq Armada 1530 > Bij geluid afspelen meteen op tilt!!


Aanbevolen berichten

Ik heb een Compaq Armada Met windows 95 die vastloopt als er geluid wordt afgespeeld. Ik de nieuwste versie DirectX gedownload en het helpt voor geen flikker. Ik snap er nix van want normaal deed hij het gewoon. ik heb de drivers gedownload van www.compaq.nl Ik kan mn geluidkaart uitschakelen in veilge modus. Maar dat wil ik niet ik wil juist mn notebook gebruiken om er muziek mee af te spelen in de woonkamer. Kan iemand mij helpen
Link naar reactie
als hij het niet meer deed NA de nieuwe drivers van directX zou dat kunnen want de allernieuwste directX is dacht ik 9.0 BETA en er wordt aangeraden een backup te maken voordat men deze drivers gaat installeren Veiliger en sneller gamen onder Windows DirectX 9 is klaar. Na de beta-versies en de eerste releasekandidaten is er nu een eindgebruikersversie van Microsofts nieuwe multimedia instructieset uit, die komende maand officieel wordt gepresenteerd. ZDNet biedt de download aan, maar maak voor de zekerheid van tevoren wel een extra systeemherstelpunt wat je zou kunnen proberen is verwijder je geluidskaart uit apparaatbeheer en laat je PC opnieuw opstarten en de kaart detecteren.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...