Ga naar inhoud

Harde schijf leeg??


Aanbevolen berichten

Ik heb een nieuwe pc aangeschaft met een harde schijv van 60 gigabyte. ik heb mijn harde schijf er bij laten zetten van ook 60 gigabyte toen we hem opstarten was mijn schijf nog gevuld met mappen en dokumenten met het ingebruiknemen ging het fout want iedere keer liep de pc vast op de isdn kaart of tv kaart decomuter is naar de dealer terug gegaan en bij terugkomst was de later bijgeplaatste schijf leeg dat gaf de pc aan tenminste bij navraag hebben ze gezegd dat de isdn kaart niet goed was en ze hadden een gho bestand er op gezet om iets te saven daarvoor hadden ze de stroomkabel uit mijn harde schijf vewijderd zodat daar niks op of af kon gaan maar nu zijn wel al mijn gegevens weg of onzichtbaar . nu is mijn vraag zijn mijn gegevens nog terug te vinden want ze hebben de schijf niet geformateert zeggen ze
Link naar reactie
Ik kan het juist hebben of helemaal fout. Dat gho bestand bedoel je een Ghost image mee? Zo ja hebben ze misschien van alle data op die HDD een Ghost image gemaakt en moet je die er nu met een Ghost terug opzetten. Maar als je dat niet hebt zul je niet bij het bestand kunnen, je kunt zo'n image bestand namelijk ook verbergen, dan moet je dus ergens Ghost vandaan zien te halen. Ik heb m'n gedaan en meer haal ik er niet uit, dus inderdaad je vraag beter formuleren dan kunnen we je vast en zeker helpen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...