Ga naar inhoud

Notebook keuze


Aanbevolen berichten

Ik zou gaan voor de saffier 1440+, een vriend van mij heb zijn notebook gekocht bij de greef, zeer voordelige prijzen en een zeer goede service. Vraag is ook waar ga je hem voor gebruiken, is het alleen een veredelde typemachine dan maakt het niet zoveel uit. De 1440+ is in ieder geval een zeer compleet notebook inc. combo, wat niet onder hoeft te doen voor een Toshiba.
Link naar reactie
Ik wil al mijn computers eruit doen en dan de notebook als mijn eigen PC gaan gebruiken, niet echt veel spellen ga ik er mee doen, maar die mogelijkheid moet hij wel hebben, maar meer websites bouwen, tekstverwerking, beetje videobewerking en internetten. Maar daar is De Saffieer 1440+ een optimale notebook voor of niet? Die vervangt toch gewoon je gewone PC?
Link naar reactie
JEWEL SAFFIER 1440+ Pent.4/2400,512Mb,40Gb,15",DVD-Rewr EERSTE NOTEBOOK DAT GELEVERD WORDT MET EEN DVD-REWRITER/CD-REWRITER !! Te koop in de winkel voor 2000,- euro. Dit is een notebook wat menig desktop achter zich laat. Maar als ik ga kijken waar jij hem voor gaat gebruiken (webdesign, videobewerking), dan heb ik persoonlijk toch liever een desktop. Voor 2000 euro heb je toch zeer zeker een pentium 4/3,6gig,512mb, 120 gb. harde schijf 17 inch scherm, dvd, cdbrander, videobewerkingskaart(wat bij die notebook nog niet zit) en dit is dan nog een hele voorzichtige schatting. Kortom een notebook kan je zeer zeker gebruiken als een desktop, alleen het grote verschil tussen die twee is de prijs. Een notebook is stukken duurder in vergelijking met een desktop. Als je de specs. tussen de twee gaat vergelijken, wat krijg ik voor 2000 euro bij een notebook en wat bij een desktop, dan wint de desktop toch elke keer.
Link naar reactie
Ik hoef op dit moment nog geen dvd brander erin, dat kan later nog altijd. Ik kan via een vriend van mij die jewel notebooks inkopen bij jewel zelf, dus dan ga ik inderdaad voor een Jewel Saffier 1440+ met een P4 2,4 en 40 Gb hd, met een 16x combo cd schrijver. Al is de Opal 4002 ook een hele mooie, maar ik zie niet echt verschillen, behalve dat dat scherm op 1400x1050 kan en daar zit een GF 4 in, verder zijn de specificaties hetzelfde volgens mij.
Link naar reactie
De Opal kan wat betrefd resolutie hoger, en er zit een geforce 4 kaart in. Beter voor spelletjes dus. In de 1440+ zit een dvd-brander,(kijkende naar videobewerking). Het is maar wat jij belangrijker vindt. Als jij zeg ik hoef geen dvd-brander erin, dan wordt het toch een persoonlijke keus, want de specs. zijn hetzelfde, het maakt inderdaad niet zo veel uit. Op één belangrijk ding na, de kaart van de Opal is beter(voor je spelletjes). Als jij bij je vriend kan kopen, dan zou ik kijken of je de 1440+ met een geforce4 kaart kan krijgen, dan zit je ook goed voor je spelletjes. Maar nogmaals dat is een persoonlijke keus.
Link naar reactie
Je hebt inderdaad gelijk, de specificaties zijn ongeveer gelijk. Ik werk niet echt veel spelletjes, zou ik met die Saffier 1440+ met SIS videokaart tot 64 mb geheugen, ook bv. Fifa2003 kunnnen spelen, ik denk het toch wel of niet? Zwaardere spellen doe ik toch niet en ik speel misschien 2x in de week een spelletje. Verder zijn de specificaties hetzelfde, dus ik denk dan toch dat ik voor de Saffier 1440+ ga, als die ook die spellen aan kan. Wat denken jullie?
Link naar reactie
De Greef Computers Goudplevier 23 5221 GT 's-Hertogenbosch (Kantooradres) Tel: 073-6312012 Fax: 073-6311745 E-Mail VERKOOP: verkoop@degreef.nl E-Mail ALGEMEEN: info@degreef.nl E-Mail TECHNISCHE DIENST: td@degreef.nl Rekeningnummer ABN/AMRO: 44.42.28.659 Ik woon in Rotterdam dus het zit niet om de hoek bij mij, maar als je ziet wat je voor die 2000 euro krijg, dat is hier in de buurt niet te vinden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...