Ga naar inhoud

beeldscherm instellen


Aanbevolen berichten

kan iemand mij vertellen of er een programma-tje voor handen is waarmee ik een beeldscherm zo goed mogelijk krijg ingesteld. Vergelijk het met het testbeeld wat je vroeger op tv had waar je dmv knoppen helderheid en kleursschakering kon bijstellen. het gaat me er dus niet om resolutie of freq aan te passen maar wel de kleuren zo 'sprankelend' mogelijk te krijgen. Het betreft hier een iiyama 19 inch scherm. suggesties welkom.
Link naar reactie
[quote:44f09d3b82="DLiekens"]Uitstekende sevice: antwoord op 12 minuten. Dacht dat de bedoeling van het forum eveneens informatief was, zodat alle gebruikers konden gebruik maken van mogelijke oplossingen. Een mailtje sturen naar de vraagsteller is uiteraard prima, maar nu blijven anderen in de kou. Tenzij wij er niets mee te maken hebben.[/quote:44f09d3b82] het was een programma Dliekens en geen bericht en een programma/tooltje kan ik hier helaas niet plaatsen :cry: de vraag was dus of er een program/tooltje voor was en dat is er dus heb ik opgestuurd en DOPER geef je email maar dan stuur ik het je toe en het type monitor maakt helemaal niet uit voor deze test :wink: voor IEDEREEN :wink: http://www.programfiles.com/xq/ASP/LinkId.20482/qx/Default.htm is shareware maar je stelt je monitor toch maar 1 keer goed in :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...